Merken jullie dat ook

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Gerritte
Erelid
Erelid

Merken jullie dat ook

Ongelezen bericht door Gerritte »

Sting is nu 9 jaar, vanmorgen lekker anderhalf uur mee geweest naar het park. En dr net lag hij nog stevig te ronken, duurde echt even voordat ik hem wakker kreeg, Jan wilde even met sting en simba naar buiten voor de plas en poepronde.
Je merkt dat nu hij ouder wordt , hij soms zo stevig ligt te slapen, dat je hem met moeite wakker krijgt.

Merken jullie dat ook bij je seniortjes :)
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hier wel ja! moet af en toe echt even flink roepen want anders slaapt maupie gewoon door. Ik laat haar meestal maar hoor, ze zullen het wel nodig hebben...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Sascha slaapt ook dieper en langer dan de anderen, we laten dat lekker zo :) ze heeft het nodig blijkt wel :D
Dan roepen we toch een keer extra of laten haar gewoon later uit :) no problem.
Afbeelding
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:wink: Hier laten wij hem ook rustig wakker worden, en soms kan hij dan heel verbaasd wakker worden van huuhh wat?? :D :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Missy heeft dat zo af en toe als ze erg moe is. :) Bijvoorbeeld na een hele lange wandeling of na het fietsen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Eddie

Ongelezen bericht door Eddie »

Bowy heeft dat ook als 'ie een hele middag met z'n maatje Siepie in de weer is geweest, na een lange wandeling of zwempartij.
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Max is met zijn 14 jaar stokdoof. Dus als we willen gaan wandelen en hij ligt diep te slapen, ga ik naast hem zitten en leg mijn hand op zijn buik en begin hem zachtjes te strelen. Hij wordt dan rustig wakker. Soms kijkt hij dan ook zo van; huh wat?

Maar hij heeft de laatste tijd wel meer gekke gewoontes ontwikkeld.
Zo vind hij dat als hij buiten is geweest in de tuin, hij wel een koekje verdient heeft.
Hij staat dan smekkend voor de kast waar de koektrommel staat en gaat niet weg voor hij een koekje gehad heeft :D ( dit is iets wat hij vroeger nooit deed) Tja, probeer dat een oude senior maar eens te weigeren.
Of hij staat midden in de woonkamer en begint te blaffen. Dan wil meneer even spelen ( of een koekje)
Het is eigenlijk heel lachwekkend als je hem daar ziet staan. We geven ook altijd toe nu hij zo oud is. We genieten ervan dat hij aangeeft, dat hij ook nog iets wil inbrengen.
Het is een en al charme zo'n oudje in huis. :verliefd1:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Valt hier mee... Gina is toch de hele middag wakker of een tutje aan het doen.
Zij slaapt pas echt rond 19 uur :D Om 22.30 uur of zo moeten we haar echt wakker maken voor de laatste ronde :)
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
luna-flame

Luna kan ook zo lekker slapen

Ongelezen bericht door luna-flame »

Luna kan ook zo lekker slapen. Af en toe ligt ze zo hard te snurken of te piepen/blaffen in haar dromen. Zeker als we weer eens een op een nieuwe plaats zijn gaan wandelen of waar we al langere tijd niet meer zijn geweest. Ik denk dat ze dan zoveel indrukken op doet dat ze daar moe van wordt. Ze is dan echt in dromeland. Heerlijk om dat te zien. Daar geniet ik van. Ik laat ze dan ook maar lekker liggen. Mocht ze echt mee moeten omdat ik weg ga, dan maak ik haar voorzichtig wakker.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

bij maup gaat het nu echt heel hard... die ligt werkelijk waar alleen nog maar te slapen... als ik binnenkom wordt ze meestal niet eens meer wakker. Ik vind t wel schattig :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Renata

Ik herken het gelijk

Ongelezen bericht door Renata »

Onze hond Bob wordt 31 juli 2010 10 jaar en dat ga je nu echt merken. Hij kan niet meer zulke lange wandelingen en op de terugweg sjokt hij met mij mee naar huis. Slapen doet hij veel meer en als we een lange wandeling hebben gedaan moet ik de dag erop echt rustig aan met hem doen. Dat hoort er allemaal bij vrees ik, maar voor de rest markeert hij gelukkig nog niets. We hopen echt dat hij minimaal 14 jaar wordt en gezond blijft.

Groetjes Renata
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Ik heb het met Gizmo ook en dan fluit ik (heb een hoge fluit) en dan kijkt hij versuft op en dan laat ik de riem zien en dan komt hij eruit
Plaats reactie