Verdorie
-
- Speurneus
Verdorie
Ze zijn wel nu wel erg streng aan het controleren op het loslopen van de hond in het Twiske. Net mijn 2e waarschuwing gehad binnen 2 maanden. Paar geiten en schapen verwond/doodgebeten rondom de jaarwisseling. Hondeneigenaren hebben zich natuurlijk niet gemeld
Vreselijk natuurlijk. Voorlopig houd ik me maar even netjes aan de regels en ga naar de losloopgebieden (sommige heel klein).

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Ja.......vooral niet in discussie gaan wil helpen. Je trekt toch aan het kortste eindchantal-77 schreef:Vervelend zeg, hopelijk stoppen ze weer snel met de extra controles. We fijn dat het bij waarschuwingen is gebleven..

-
- Speurneus
Dit stond in ons plaatselijk sufferdje:
'Groter losloopgebied voor honden in Het Twiske
15 januari 2010
Honden in Het Twiske mogen nu op een groter gebied loslopen. Bovendien mogen ze met hun 'baas' zwemmen op twee surfstranden. Daarentegen geldt er bij de kinderspeelplaatsen en groenstroken een hondenverbod '
15 januari 2010
Honden in Het Twiske mogen nu op een groter gebied loslopen. Bovendien mogen ze met hun 'baas' zwemmen op twee surfstranden. Daarentegen geldt er bij de kinderspeelplaatsen en groenstroken een hondenverbod '

Verrassing van Brenda.
Gelukkig blijft het bij jullie bij een waarschuwing! Hier in het Haagse krijg je gelijk een dikke bon van 65 euro
Ook was het nog zo dat mijn man geen legitimatie mee had en daarvoor kwamen ze speciaal langs ons huis rijden (adres moeten opgeven). Gelukkig daar geen bon voor gekregen.
Gaat je leuke zondag
We betalen hier nog wel hondenbelasting!:( je zou minstens iets clementie mogen verwachten.

Ook was het nog zo dat mijn man geen legitimatie mee had en daarvoor kwamen ze speciaal langs ons huis rijden (adres moeten opgeven). Gelukkig daar geen bon voor gekregen.
Gaat je leuke zondag

We betalen hier nog wel hondenbelasting!:( je zou minstens iets clementie mogen verwachten.
-
- Speurneus
Nou dat groter valt wel mee hoor Kathy. Dat is dat gebied met al die fietspaden( jij hebt daar weleens gelopen). Daar loop je niet echt rustig. De surfstranden......zijn ook duikersstranden, klein en in de zomer erg druk. Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, omdat ik ze daar inderdaad heerljk kan laten zwemmen. Daar rond omheen, mag je hond niet los cq niet komen. Zijn ook in de plaats gekomen van een heerlijk meertje het Vennegat met een fijn strand. Het 5e losloopgebied wat erbij gekomen is, is een rondje van een kleine 10 minuten. Yehhh.....Kathy schreef:Dit stond in ons plaatselijk sufferdje:
15 januari 2010
Maar goed......Wij hier mogen nog niet mopperen als ik weleens lees hoe beperkt andere delen van Nederland zijn.
Laatst gewijzigd door rimanime op 02 feb 2010, 20:46, 2 keer totaal gewijzigd.

-
- Speurneus
Als je al herkennen......1ste keer had ik Ac niet mij me en die valt natuurlijk wel op. Die krijgt dus een kleurspoelinkjeVon schreef:dan heb je mazzel, meestal is het 1 waarswchuwing en daarna volgt direct een boete

-
- Speurneus
Dat stelt idd niets voorrimanime schreef:Nou dat groter valt wel mee hoor Kathy. Dat is dat gebied met al die fietspaden( jij hebt daar weleens gelopen). Daar loop je niet echt rustig. De surfstranden......zijn ook duikersstranden, klein en in de zomer erg druk. Dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, omdat ik ze daar inderdaad heerljk kan laten zwemmen. Daar rond omheen, mag je hond niet los cq niet komen. Zijn ook in de plaats gekomen van een heerlijk meertje het Vennegat met een fijn strand. Het 5e losloopgebied wat erbij gekomen is, is een rondje van een kleine 10 minuten. Yehhh.....Kathy schreef:Dit stond in ons plaatselijk sufferdje:
15 januari 2010

Verrassing van Brenda.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Gelderland he. Interessantchantal-77 schreef:Als ik dit zo lees dan besef ik me weer hoeveel wij eigenlijk boffen hier met een groot uitgestrekt bos achter ons huis waar de honden gewoon los mogen lopen....... En we hoeven ook geen hondenbelasting te betalen.

-
- Speurneus
ik draag verschillende pruikenrimanime schreef:Als je al herkennen......1ste keer had ik Ac niet mij me en die valt natuurlijk wel op. Die krijgt dus een kleurspoelinkjeVon schreef:dan heb je mazzel, meestal is het 1 waarswchuwing en daarna volgt direct een boete

Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie