Texel

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Texel

Ongelezen bericht door esmoezie »

heeft iemand goede ervaringen met bepaalde accomodaties op Texel?
wij willen er binnenkort heen met Keo, maar weten niet welk huisje te boeken... :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

M'n ouders gaan altijd naar Texel op vakantie, en voorheen ging de hond ook altijd mee, maar dat voorrecht is nu voorbehouden aan de poes die ze nu hebben .. Zal eens vragen aan ze, naar welk park o.i.d. ze gaan ;)
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Ik lees graag mee, omdat ik hier ook interresse in heb.
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Appartementen Bos en Duin (of duin en bos?), Landal sluftervallei. Beide plekken vanwaar je gelijk kan gaan wandelen. Maar er is zoveel leuks.

Anouschka
pip

Ongelezen bericht door pip »

wij zijn vorig voorjaar naar de sluftervallei geweest. Helemaal top. Pip kon lekker loslopen en het is een leuk pad door de duinen naar het strand. Wat me opviel is dat zelfs in de dorpjes ze erg hondvriendelijk zijn. Ze mogen bijna overal mee naar binnen en vaak staat er bij de ingang zelfs een bak water klaar. :klasse:
veel plezier!!

ps. wij gaan dit jaar in april ameland verkennen!!!
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Wij zijn afgelopen zomer op Texel geweest !
Hadden een huisje via bungalowverhuur Zoer:

http://vakantieintexel.nl/waddeneiland/home/" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuke tweekappers, voorzien van veel apparatuur, en per tweekapper een afgezette tuin. Wij hebben de enige doorgang voor Enzo (omlopen om het huisje om zo bij de buren te komen) afgezet met wat tuinstoelen.

Aardige vrouw ook die de verhuur doet.
Zij heeft een aantal huisjes op een bungalowpark aan de rand van het bos.

Veel succes met het zoeken en boeken !

groeten,

Joost
willie

Ongelezen bericht door willie »

Hey, ik ben ook blij met tips. Wij hebben voornemens om met de voorjaarsvakantie naar Texel te gaan. Alleen was er al veel volgeboekt :(
Ik zoek namelijk een redelijk groot huis (voor 8 personen). Dus als iemand nog leuke tips heeft...

Eventueel kan Zeeland ook. Daar zal het ook wel al behoorlijk vol zijn maar dan hebben we meer mogelijkheden.
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Wij gaan altijd naar het roompot vakantiepark kustpark texel. Bevalt altijd perfect en een ideale ligging.

Groetjes kim
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

geweldig dank voor de tips alvast! :klasse:
groetjes Juliette

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Wij hebben in september een weekendje Texel gedaan, met Sjakie, en dat was geweldig: uren wandelen....
We verbleven in een yurt, dat is een mongoolse tent. Je kunt ze vinden op http://www.texelyurts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is een hele bijzondere ervaring, en de tenten staan op een heel rustig gedeelte van een camping, aan de rand van het duingebied.
Joni

Ongelezen bericht door Joni »

Heb veel ervaring met Texel.
En nu we Sem hebben gaat die ook altijd mee op vakantie.
Texel is een echt honden-eiland.
Super hondvriendelijk! :klasse:
Wij boeken meestal via het vvv of landal ( sluftervallei )
Bevalt in beide gevallen perfect.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

doggie schreef:Wij hebben in september een weekendje Texel gedaan, met Sjakie, en dat was geweldig: uren wandelen....
We verbleven in een yurt, dat is een mongoolse tent. Je kunt ze vinden op http://www.texelyurts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is een hele bijzondere ervaring, en de tenten staan op een heel rustig gedeelte van een camping, aan de rand van het duingebied.
Cool!!!! Daar wil ik ook naar toe :klasse:
samantha705

Ongelezen bericht door samantha705 »

Wij zijn van plan om in april naar de sluftervallei te gaan. Maar hoe zit het in die periode met honden? Mogen ze dan nog gewoon op het strand en in de duinen?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ik hoop het, want dan gaan wij ook :D
Op de volgende website zag ik staan van wel :)

http://www.strandnederland.nl/Honden/honden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Honden moeten op de bewaakte strandgedeelten van Texel worden aangelijnd van de laatste week van juni tot de eerste week van september. Verder mogen ze het hele jaar los naast de baas lopen op het strand.
Van 1 september tot 1 maart mogen honden in een aangegeven deel van de duinen los lopen
groetjes Juliette

denice

Ongelezen bericht door denice »

Wij hebben via de site http://www.op-texel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; 2 verschillende vakantiewoningen geboekt, 1 keer voor een weekend en 1 keer voor een week. Via de startpagina kun je een link aanklikken of huisdieren welkom zijn. Dan krijg je een overzicht met alle woningen waar je met een huisdier kan komen.

succes met zoeken. En Texel is een geweldig eiland!

groet, Denice
Plaats reactie