Wat een leuk topic! Wij hebben zelf onze Pien op 22 januari opghaald, zij is geboren op 26 november 2009. Nu dus inmiddels alweer 12 weken oud, wat gaat dat snel en wat groeit ze ontzettend hard..! Morgen naar de dierenarts voor de laatste enting, ben benieuwd hoeveel ze dan weegt...
Het gaat heel goed met Pien, we zijn gelijk met 8 weken oud begonnen met de puppycursus en hebben inmiddels dus al vier lessen gehad. Dit gaat steeds beter. Natuurlijk zijn de andere hondjes ook erg leuk, de aandacht dan goed vasthouden is wel lastig. Maar ik train nu met kleine stukje rodi worst en moet zeggen dat ze dat erg lekker vindt...
Wat Pien in het begin inderdaad ook erg deed was happen en dat is niet fijn met die scherpe puppentandjes...
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat met de zindelijkheid. Pien geeft het af en toe nu wel aan als ze naar buiten moet, dan gaat ze een beetje voor de gangdeur staan draaien en piepen. Maar ook nog wel (bijvoorbeeld als ze gespeeld heeft) komt het voor dat ze toch weer binnen gaat zitten plassen. We houden het goed in de gaten en gaan zo vaak als mogelijk, maar soms is ze je toch net weer even voor helaas... Hoe gaat dit met jullie pupjes?
Nou, dit was even een kleine update van onze Pien, omdat ik niet vanaf het begin af aan het meegedaan. Ik blijf dit topic volgen, leuk!