kan het bijna niet geloven dat Tycho vandaag alweer 2 jaar geleden is ingeslapen.
Mooie lieve bruine man, onvervangbare vriend van Vesta, onbekende "oom" van Koda, ik mis je...
(sorry, beetje veel... ik kon niet kiezen tussen mijn traantjes door...)
Zo'n lief maatje, onvervangbaar, uniek, die blijf je missen, op sommige dagen voel je het gemis meer dan op andere dagen.
Laat je warmen door de fijne herinneringen en dankbaarheid dat hij deel mocht uitmaken van je leven.
Sterkte!
heel veel sterkte, en ik ben blij dat je deze mooie foto's van je lieverd allemaal geplaatst hebt.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Heel veel sterkte , speciaal op deze dag. Ja, soms is het kaarsje op, al zouden we anders willen. Een hele lieve hond , aan de foto's te zien.
Wel een hele fijne herinnering.
dankjulliewel voor de reacties, doet me goed
hij was inderdaad een pracht-exemplaar, en ik ben ook zo blij met alle foto's die ik nog van hem heb
Die twee jaar zijn voorbij gevlogen, maar juist vandaag komt alles ook weer terug. Het staat in mijn herinnering gebrand .
Heel veel sterkte vandaag. Het zijn prachtige foto's van een hele mooie heer en kan me voorstellen dat je op een dag als vandaag een paar extra traantjes moet laten