Stomme hond!

Mijn buurvrouw was op bezoek en was met Brownie aan het knuffelen. Hij lag op zijn rug aan haar voeten en op een gegeven moment riep ze "he wat ligt er nu allemaal op de grond, dat komt zo uit z'n bek vallen". Er lag een hele plas vocht op de grond...
Hoe ze er uiteindelijk bij kwam dat het uit zijn bek kwam vallen weet ik ook niet, maar hij stond op en toen zagen we dat zijn kont helemaal nat was en het water liep er van af. Weet iemand al wat het was?
Juist...urine! Getver-de-getver.

Het liep nog naar de keukendeur ook. Normaal geeft hij het prima aan als er hoge nood is en hij was nog geen drie uur daarvoor uitgebreid uit geweest. Vervolgens wilde ik hem mee naar boven nemen naar de badkamer om hem te wassen, wil hij ineens niet meer verder halverwege. Durft 'ie ineens niet meer de trap op. (Nadat hij van de week uit zichzelf nog in een keer doorgelopen was.) Uiteindelijk heb ik hem met de riem om wel naar boven gekregen en gewassen, maar ik heb flink last van mijn rug van al het bukken (eerst alle plas opruimen en daarna hem wassen) en heb hem flink zitten.
Het is maar goed dat ik zo veel van hem hou!

Ik ga maar appeltaart bakken om mezelf te troosten.