Ook bij mij gaat er wel eens iets goed mis!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ook bij mij gaat er wel eens iets goed mis!!

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Net terug van een grote wandeling in het park. Ik zou ze bijna zeggen: gratis bruin en zwart bananenmonster!!
Oh wat waren ze loeivervelend, alletwee de reuen. Het vervelende is, dat Nulay Nino gaat imiteren.
Ik kan ze wel wat :evil: Luisteren vandaag, nou echt niet, en dan bedoel ik ook , echt niet. Had ze al een paar keer aan de lijn gedaan, maar nadat ze een tijdje keurig naast hadden gelopen , weer los gemaakt. Bijna bij de uitgang peren ze hem alletwee weer. Weer een hond achterna die lekker rook.
Stom van mij om ze ook weer los te laten!! Ik weet het gewoon, maart en september zijn de maanden dat er veel teven loops zijn en dat moet ik gewoon Nino aan de lijn houden en nu dus Nulay dus ook. De rest van het jaar nergens geen last van , maar nu dus wel.
De eigenaar van de hond loopt naar de uitgang van het park. Ziet dat mijn 2 reuen volgen.
In plaats dat hij even wacht ( ik weet het meneer, heel vervelend mijn reuen :oops: ) loopt hij door het hek het park uit, richting een hele drukke weg, met in zijn kielzog die twee van mij.
Ik heb denk ik de laatste jaren nog nooit zo hard gerend.
Behalve dat het mij 2 honden kan kosten die onder een auto komen, is het ook heel gevaarlijk voor het verkeer zelf.
Ik heb mijn mond stijf dicht gehouden, want anders had ik dingen gezegd , waarvan ik achteraf beslist spijt had gehad.
Maar die meneer gaat wel de boeken in als een hele grote hondenvriend.
Hij had een heel sarcastisch lachje om zijn mond toen ik eindelijk bij de honden was en ze aanlijnde. Ik zat fout, en dat geef ik ook toe, ik had twee honden die niet luisteren!!
Maar wat moet het voor anderen leuk zijn , om andere honden evt. de dood in te jagen , heel erg leuk .
:?
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

gatver het was voor die man een kleine moeite geweest om even te wachten :evil: ook al was je fout. wie wilt nou op zijn geweten hebben dat ze onder een auto waren beland.
wat een verhaal :( gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen :)
Afbeelding
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

He akelige vent.
Gelukkig is't goed afgelopen....
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Jee wat akelig! Stomme kerel :evil:
Erg vervelend die reuen die hun neuzen achterna gaan! Soms denk ik er wel eens over om watjes in Keo's neusgaten te stoppen :D
Maar dat maart en september de "loopse teefjes maanden" zijn wist ik niet! Heel fijn, dan kan ik daar rekening mee houden.
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Vervelende man, maar eh, als je ze weg wil doen, mag ik die bruine dan??? :lol:
toos

Ongelezen bericht door toos »

Ik had die vent dus wel stijf gescholden eloof ik :oops:

Gelukkig is alles goed afgelopen meis!!
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ik had hem ook stijf gescholden gelukkig goed afgelopen maar er zijn verschillende mnd dat ze loops zijn hoor niet alleen voor en najaar 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pff van zulke momenten kun je inderdaad even flink pissig worden!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

doggie schreef:Vervelende man, maar eh, als je ze weg wil doen, mag ik die bruine dan??? :lol:
:groteknuffel:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Nino&Toosje schreef:
doggie schreef:Vervelende man, maar eh, als je ze weg wil doen, mag ik die bruine dan??? :lol:
:groteknuffel:

:bedankt: ik mis het zo zo'n bruin monstertje dat regelmatig gekke streken uithaalt :cry2:
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Heel vervelend. Nou heb ikzelf een teefje die zo'n 2x per jaar een meute reuen achter haar aan heeft (schijnbaar ruikt ze erg lekker) en dat kan dan ook wel eens heel irritant zijn. MAAR DAN NOG....... Ik zou het niet in mijn hoofd halen om andere honden in gevaar te brengen. :evil: En ik denk dat het, als je ziet dat het baasje/vrouwtje van de reu zijn/haar best doet om er snel bij te zijn, je best even terug kan lopen. Dan is toch iedereen tevreden en hou je het voor de honden ook nog leuk.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Ohhhhh wat vervelend zeg :evil:

Bob heeft al lang niet meer losgelopen, maar heel soms gebeurde het inderdaad dat IK fout zat en Bob niet luisterde, maar zoooooo vervelend dat mensen dan zo star zijn dat ze niet eventjes rekening met je willen houden. Het kan niet anders dat zulke mensen geluk hebben met een hondje wat ALTIJD luistert of vergeten zijn dat zulke dingen af en toe kunnen gebeuren :evil: .

Ik kan me er nu weer boos om maken, stomme starre 'je hebt je hond niet opgevoed' mensen :oops:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

:evil: :evil: :evil: Zo jammer he zulke bazen :evil: :evil: :evil:
Hoe vaak ik dit wel niet heb meegemaakt, voor het implantaat! Ook al weet je uit de grond van je hart dat jij als eigenaar fout zit,niet luisterende hond, dan nog wat is er mis met het feit dat je de beleefdheid moet kunnen opbrengen om even te wachten tot de andere eigenaar zijn hond heeft kunnen aanlijnen :confused:
En wat goed van je dat je hem niet hebt uitgescholden dikke tien!!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Wat een nare vent zeg :twisted: Ja lekker stoer natuurlijk om net te doen of je gek bent. Had je hondjes wel een ongeluk kunnen kosten.... Maar als je ze weg doet dan heb ik wel belangstelling voor die kleine zwarte man hoor :wink: Mijn grote zwarte man wil wel een vriendje 8)
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Altijd irritant die mensen die doorlopen terwijl ze best wel in de gaten hebben dat er een paar honden achter hun hond aanrent. En als ze dan ook nog de honden in gevaar brengen. GRR.... daar heb ik ook geen goed woord voor over. Wel goed dat je je niet hebt laten gaan hoor!
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Plaats reactie