Jachthondenshow Bennekom
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Jachthondenshow Bennekom
Wie van jullie gaan 30 mei naar Bennekom?? Of loop ik daar straks alleen met Suzette...
??
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ja, dat was de Clubmatch, maar er is 30 mei een jachthondenshow daar. http://www.jachthondenshow.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Eén keer in de twee jaar wordt die georganiseerd op Landgoed Heukelem. Ow jee...straks sta ik daar écht alleen met Suus...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ookal ben ik daar straks dus écht de enige van het labradorforum die meedoet wil ik toch even laten weten dat we er klaar voor zijn!! Het wordt zondag héérlijk weer, met storm, regen en onweer. Ik heb dus op aanraden van een bevriende Golden Retriever-fokster een partytent bij de buren uit de tuin getrokken. Morgen krijg ik nog een extra ringtraining, om de puntjes op de i te zetten...
Ik ben ook hélemaal niet zenuwachtig...
Mijn dierenarts zei gisteren dat Suzette nooit hoog zal eindigen, omdat ze te klein is. Pffff, 7 maanden oud en 23 kilo schoon aan de haak...?? Nouja, we zullen wel zien. Voor mij is ze toch de mooiste, liefste, knapste...
Ik ben ook hélemaal niet zenuwachtig...
Gandhi
Gandhi
-
mullermariska
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
toos
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ja hoor, je kunt gewoon komen kijken. Het is op Landgoed Hoekelum in Bennekom. Ik betaalde voor mijn zusje (die meegaat als supporter) haar kaartje 5 euro, dus dat valt ook wel mee.
Wij zijn de twee 'volslanke' dames met blond Labradorteefje, en een waarschijnlijk half wegwaaiende partytent...
Ring 13 lopen de Labradors, tegenover het terras, dus dat komt helemaal goed!!
Ja, voor wat betreft de da... Ik heb de fokster van Suzette (die toevallig ook één van mijn liefste vriendinnen is geworden door de jaren heen) gebeld en die kroop bijna door de telefoon heen. Zeven maanden oud... Nee, ze zal geen reuzin worden, ookal was ze de Dikkie Dik van het nest, én de eerstgeborene. Ik ga er vanuit dat de keurmeester P. Lammens er wel verstand van heeft. En als ze van hem geen veelbelovend krijgt gaan we evengoed lachend naar huis.
Ik kreeg wel een lief mailtje van Labradorkennel Van De Weeward, waar Stash, de vader van Suzette woont. Vond ik erg aardig. Zo heb ik met de moeder én de vader van Suzette contact.

Wij zijn de twee 'volslanke' dames met blond Labradorteefje, en een waarschijnlijk half wegwaaiende partytent...
Ja, voor wat betreft de da... Ik heb de fokster van Suzette (die toevallig ook één van mijn liefste vriendinnen is geworden door de jaren heen) gebeld en die kroop bijna door de telefoon heen. Zeven maanden oud... Nee, ze zal geen reuzin worden, ookal was ze de Dikkie Dik van het nest, én de eerstgeborene. Ik ga er vanuit dat de keurmeester P. Lammens er wel verstand van heeft. En als ze van hem geen veelbelovend krijgt gaan we evengoed lachend naar huis.
Ik kreeg wel een lief mailtje van Labradorkennel Van De Weeward, waar Stash, de vader van Suzette woont. Vond ik erg aardig. Zo heb ik met de moeder én de vader van Suzette contact.

Gandhi
Gandhi
-
Yoran99
- Speurneus

- Contacteer:
heel veel succes
en Philippe Lammens van Of Misty Dreams heeft er inderdaad verstand van
en Philippe Lammens van Of Misty Dreams heeft er inderdaad verstand van
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Ja, we hebben een te gekke dag gehad. Het weer zat 's morgens mee, dus we hebben lekker geshopt, met Suzette getut en toen de ring in. Ze kreeg een Belovend, en het volgende rapport:
Mooi hoofd, en expressie, goed pigmentatie.
Iets korte nek. Staat momenteel wat overbouwd.
Is momenteel iets stijl in voorhand.
Goede borstkast.
Goede vacht.
Loopt vrij door de ring.
En een tweede plaats in de puppy-klasse, omdat er in de hele puppy-klasse maar twee deelnemers waren
Van de stress ben ik alleen vergeten de no.1 te feliciteren. Schaam me dood...
Maar zodra ik achterhaald heb wie het was, ga ik dat alsnog doen.
Mooi hoofd, en expressie, goed pigmentatie.
Iets korte nek. Staat momenteel wat overbouwd.
Is momenteel iets stijl in voorhand.
Goede borstkast.
Goede vacht.
Loopt vrij door de ring.
En een tweede plaats in de puppy-klasse, omdat er in de hele puppy-klasse maar twee deelnemers waren
Van de stress ben ik alleen vergeten de no.1 te feliciteren. Schaam me dood...
Gandhi
Gandhi