Intelligentiespeelgoed

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Bente

Intelligentiespeelgoed

Ongelezen bericht door Bente »

Kent iemand een leuk en stevig intelligentiespeelgoed voor een labje? Ik ben op zoek naar iets waarmee ze, wanneer ze het door heeft, toch nog lang mee bezig kan zijn.

Heb al verschillende spelen gezien, maar vraag me steeds af of het wel geschikt is voor een labrador/het speelgoed niet te klein of te eenvoudig is.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

3 bloempotjes, 1 balletje, speeltje of met brokjes en dan balletje balletje doen, kan je lang volhouden en zo moeilijk maken als je wil en niet duur :wink:
al me kinders uitgevlogen
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

http://www.hondenshop.nl/shop/product_i ... ts_id=1925" onclick="window.open(this.href);return false;

de spelletjes van nina otterson zijn prijzig , maar wel heel erg leuk. Er zijn heel veel verschillende. :)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Deze
Afbeelding
of deze
Afbeelding
Allebei degelijk spul!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Bij http://www.zooplus.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze leuke spelletjes en die zijn een stuk betaalbaarder dan Nina. :wink:

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1 ... ek&spell=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

esmoezie schreef:Deze
Afbeelding
of deze
Afbeelding
Allebei degelijk spul!
Dana heeft die fles ook, maar voor haar (of beter gezegd voor mij :wink: ) geen succes. Ze gaat er keihard mee op de plavuizen slaan :( . De fles staat nu al maanden ongebruikt in de kast....

Dana heeft diverse spellen van Nina, vindt ze hartstikke leuk om te doen.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

esmoezie schreef: Afbeelding
Hoe heet dit spel en waar kun je dat krijgen? Ziet er leuk uit om te doen voor de hond en voor jezelf!

Ik heb ook een spel alla Nina otterson bij Zooplus...Twee spellen in een voor maar een kleine 25 euro als ik me niet vergis.
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

kiaora schreef:Hoe heet dit spel en waar kun je dat krijgen? Ziet er leuk uit om te doen voor de hond en voor jezelf!

Ik heb ook een spel alla Nina otterson bij Zooplus...Twee spellen in een voor maar een kleine 25 euro als ik me niet vergis.
Te koop bij Hondenshop en heet Dog Brick
Afbeelding Al smurfende, leert men!
Plaats reactie