Wij hebben geloof ik nog nooit zo verbaasd gekeken. Ongelofelijk.
Ik zit op cursus maar heb nog steeds een sleurhond hoorSaskia.Bernadette schreef:Daar krijgt die mevrouw op den duur een keer spijt van............
![]()
Je spaart al snel een boel geld uit he, als je niet naar zo'n cursus gaat.Veel mensen denken er zo over. Jammer maar helaas.
![]()
Als mijn wederhelft ziet dat iemand door zijn hond wordt voortgesleurd, dan zegt hij altijd liefjes; daar heb je cursussen voor hoor.Met zijn allerliefste glimlach.
Het gekke is, hij krijgt nooit ruzie. Als ik dit soort dingen zie hou ik ook mijn mond, tenzij persoon in kwestie moppert op de hond, dan zeg ik wel wat. De hond kan er immers niets aan doen dat ie zo is opgevoed.
Gewoon dooroefenen, dan komt het vanzelf goed. Jij weet tenminste dat sleuren niet leuk en niet de bedoeling is.Koor schreef:Ik zit op cursus maar heb nog steeds een sleurhond hoorSaskia.Bernadette schreef:Daar krijgt die mevrouw op den duur een keer spijt van............
![]()
Je spaart al snel een boel geld uit he, als je niet naar zo'n cursus gaat.Veel mensen denken er zo over. Jammer maar helaas.
![]()
Als mijn wederhelft ziet dat iemand door zijn hond wordt voortgesleurd, dan zegt hij altijd liefjes; daar heb je cursussen voor hoor.Met zijn allerliefste glimlach.
Het gekke is, hij krijgt nooit ruzie. Als ik dit soort dingen zie hou ik ook mijn mond, tenzij persoon in kwestie moppert op de hond, dan zeg ik wel wat. De hond kan er immers niets aan doen dat ie zo is opgevoed.
Nee hoor, ik heb zelf nog een beetje rugpijn van een nacht in het poezenmandjechantal-77 schreef:Is dat gek dan?? Ik ben net opgestaan uit de bench en Dana ligt nog lekker in bed te ronken. Ik dacht dat dat normaal was???Linnie schreef:Het zou me niet verbazen als die hond in bed ligt en die mevrouw in de bench![]()
![]()
![]()
O,Linnie schreef:Nee hoor, ik heb zelf nog een beetje rugpijn van een nacht in het poezenmandjechantal-77 schreef:Is dat gek dan?? Ik ben net opgestaan uit de bench en Dana ligt nog lekker in bed te ronken. Ik dacht dat dat normaal was???Linnie schreef:Het zou me niet verbazen als die hond in bed ligt en die mevrouw in de bench![]()
![]()
![]()
![]()