Wat nou inlezen of hondenschool?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

Wat nou inlezen of hondenschool?

Ongelezen bericht door Linnie »

Gister reisden mijn vriend en ik samen met de bus naar huis. Er stapte ook een mevrouw in met een zwarte labrador. Natuurlijk viel ons oog meteen op de hond en zaten we ongegeneerd te kijken :) . De bus stond nog stil en naast de bus landde een vogel. De hond sprong op, blafte en stuiterde als een malle om de mevrouw heen. Zij moest er erg om lachen, aaide hem, knuffelde hem en gaf hem een brokje :confused: . De hond kauwde rustig zijn brokje op en kreeg aanvullend een nieuwe. Toen bedacht hij dat als hij de riem in zn bek zou pakken hij een leuk trekspelletje kan spelen :klasse: ! Nou dat vond die mevrouw ook grappig en midden in een drukke bus speelden ze er lustig op los. Eenmaal bij haar halte stapte ze uit en sleurde de hond haar meteen het gras op. Zij moest weer ontzettend lachen en gaf hem als beloning voor zn voortreffelijke gedrag weer een brokje... :shock:
Wij hebben geloof ik nog nooit zo verbaasd gekeken. Ongelofelijk.
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Beloning voor de verkeerde dingen????? :( :(
Jammer. Ik kan me je blik voorstellen. :wink:
Linnie

Ja mn vriend zei ook: "Je hoeft geen Martin Gaus te heten om te zien dat ze dit helemaal verkeerd aanpakt"
Maar ja, ik voel me dan een beetje bezwaard om er iets van te zeggen.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow ja zeg; dat is wel heel erg frappant!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:shock: :shock:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:? Daar krijgt die mevrouw op den duur een keer spijt van............ :twisted:

Je spaart al snel een boel geld uit he, als je niet naar zo'n cursus gaat. :D Veel mensen denken er zo over. Jammer maar helaas. :roll:

Als mijn wederhelft ziet dat iemand door zijn hond wordt voortgesleurd, dan zegt hij altijd liefjes; daar heb je cursussen voor hoor. :lol: Met zijn allerliefste glimlach. 8) Het gekke is, hij krijgt nooit ruzie. Als ik dit soort dingen zie hou ik ook mijn mond, tenzij persoon in kwestie moppert op de hond, dan zeg ik wel wat. De hond kan er immers niets aan doen dat ie zo is opgevoed. :(
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Saskia.Bernadette schreef::? Daar krijgt die mevrouw op den duur een keer spijt van............ :twisted:

Je spaart al snel een boel geld uit he, als je niet naar zo'n cursus gaat. :D Veel mensen denken er zo over. Jammer maar helaas. :roll:

Als mijn wederhelft ziet dat iemand door zijn hond wordt voortgesleurd, dan zegt hij altijd liefjes; daar heb je cursussen voor hoor. :lol: Met zijn allerliefste glimlach. 8) Het gekke is, hij krijgt nooit ruzie. Als ik dit soort dingen zie hou ik ook mijn mond, tenzij persoon in kwestie moppert op de hond, dan zeg ik wel wat. De hond kan er immers niets aan doen dat ie zo is opgevoed. :(
Ik zit op cursus maar heb nog steeds een sleurhond hoor :oops:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Koor schreef:
Saskia.Bernadette schreef::? Daar krijgt die mevrouw op den duur een keer spijt van............ :twisted:

Ik zit op cursus maar heb nog steeds een sleurhond hoor :oops:
Gewoon dooroefenen, dan komt het vanzelf goed. Jij weet tenminste dat sleuren niet leuk en niet de bedoeling is. :wink: :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Linnie

Het zou me niet verbazen als die hond in bed ligt en die mevrouw in de bench :twisted:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Linnie schreef:Het zou me niet verbazen als die hond in bed ligt en die mevrouw in de bench :twisted:
Is dat gek dan?? Ik ben net opgestaan uit de bench en Dana ligt nog lekker in bed te ronken. Ik dacht dat dat normaal was??? :lol: :lol: :wink: :)
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

ja ik ook heb tegen woordig een zwart mosnster als slaapmaatje en me man ligt op het kussen. :D :D Maar goed ik vind dat je beter een curses kan volgen of je moet alles zo goed zelf kunnen. Ik ben tot de A curses door gegaan bij kc kennemerland in Heemstede en kan je vertellen hele leuke hondenschool.Lany word nu na een jaar iets rustiger. Maar ondeugend blijft ze nog wel hoor maar dat maakt het ook leuk een strak gedrilde hond lijkt ons niets maar ieder zijn mening.
Linnie

chantal-77 schreef:
Linnie schreef:Het zou me niet verbazen als die hond in bed ligt en die mevrouw in de bench :twisted:
Is dat gek dan?? Ik ben net opgestaan uit de bench en Dana ligt nog lekker in bed te ronken. Ik dacht dat dat normaal was??? :lol: :lol: :wink: :)
Nee hoor, ik heb zelf nog een beetje rugpijn van een nacht in het poezenmandje :lol: :)
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Tja als ze er zelf geen problemen mee heeft 8)
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Linnie schreef:
chantal-77 schreef:
Nee hoor, ik heb zelf nog een beetje rugpijn van een nacht in het poezenmandje :lol: :)
O, :oops: zou ik daar die rugpijn van hebben dan?
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo ... De vrouw lijkt er geen problemen mee te hebben dat haar hond niet luistert en is (volgens het verhaal) hartstikke gek op haar hond.

Ik heb zelf ook liever een goedluisterende, wel opgevoede, hond, maar ja, als zij tevreden is met haar wildebras, waarom zouden wij er dan een probleem van maken .... :D
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Plaats reactie