Af en toe gek doen moet kunnen toch:

Ik ben Carola niet hoor.jose geurtse schreef:wat leuk en zo snel deze fotos, Carola het was fijn je even gesproken te hebben, en Linda ben ik dan mis gelopen. Maar als je raporten van 56 honden moet schrijven heb je haast geen tijd om rond te kijken. Nietemin was het een geslaagde dag. En ondanks weinig labjes waren ze toch allemaal mooi om te zien

nee dat snap ik dat jij Carola niet bent maar de fotografeEsther87 schreef:Ik ben Carola niet hoor.jose geurtse schreef:wat leuk en zo snel deze fotos, Carola het was fijn je even gesproken te hebben, en Linda ben ik dan mis gelopen. Maar als je raporten van 56 honden moet schrijven heb je haast geen tijd om rond te kijken. Nietemin was het een geslaagde dag. En ondanks weinig labjes waren ze toch allemaal mooi om te zien![]()
Ik heb geen flauw idee hoe jij eruit ziet,misschien heb ik jou dan ook wel gezien...

het is je zo gegundMarcail schreef:Jose, het was fijn je even gezien en gesproken te hebben, het was een dubbele dag![]()
Ik ben blij dat Esther foto's heeft kunnen maken van mijn kruimeltje, die vandaag haar dag hadlekker showen, lekker werken en gaan met die banaan
soms iets harder dan ik zelf kan
![]()
De KM kwam later nog naar mij toe, zelf een vervent handler in de jacht en heeft mij wel even in de oren gefluisterd dat ik hier zeker verder mee moet gaan omdat dit labje en de show maar ook zeker de purpose voor het werk in zich heeft.
Een mooier compliment kun je niet hebben toch?!
Mijn meisje ligt nu lekker uitgeteld bij de andere flufs, na de feestelijke tractatie voor Max zijn verjaardag vandaag.