Tuinieren

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Carry

Tuinieren

Ongelezen bericht door Carry »

Vandaag moest ik nodig wat aan de tuin doen, het was een zootje. vooral veel onkruid tussen de klinkertjes. Dus op de knieen met een aardappelschilmesje alle spleten tussen de stenen door.
Daar komt Sproet "Wat ben jij daar aan het doen? oh ik zal even helpen door te krabben ( op de plek waar ik bezig ben zodat ik niks meer kan doen) Poosje later goh begin nu wel moe te worden, plof daar lig ik, zo gezellig bij het vrouwtje( je raad het al nog net niet op mijn aardappelschilmesje. "Oh en ze heeft ook van die leuke handschoenen aan"haphap. Niet echt handig een labje bij tuinieren, maar oh zo gezellig!! :giechel:
Groetjes Carla
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Handschoenen is hier 1 echt helemaal gek op :? :D
Altijd aandacht van stratenmakers, 's winters mensen met handschoenen en als het dan even kan.... een verloren handschoen vinden en die dan voor de voordeur leggen voor de volgende ronde :oops:

Maar heerlijk hoor zo'n helpend handje :lol:
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Zo herkenbaar... In de zomer aat mijn moeder dan in de tuin werken.. Alles wat los zit wordt gejat uit spel.. Het knieen kussentje, los liggende handschoenen, bloempotjes, de veger van het stoffer en blik...

Gewoon aandacht vragen is het bij Quincy... Nou maken we er zelf bij Quincy ook een spelletje van door meteen te reageren wat heb je daar??? :D
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Zo herkenbaar. En alles wat geplant werd, had niet de goede plek, volgens Max, dus werd weer uitgegraven, gesnoeid en verplaatst :D . Wel altijd als ik net niet in de buurt was.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het werk schiet niet op, maar wel gezellig :D
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Zie het helemaal voor me :D handig zo'n tuinhulp :grinnik:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Plaats reactie