1 poepzakje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

1 poepzakje

Ongelezen bericht door Linnie »

Getver de getver :kots:

Net ben ik met Guus uitgeweest. Een mooi grasveld grenst aan de achtertuinen van mijn overburen en daar loop ik met hem. Zo beschaafd als ik natuurlijk ben (:)) ruim ik Guus zn drollen op. Dus net: meneer gaat poepen. Ik pak mn poepzakje en ik ruim het keurig op en glimlach tegelijkertijd naar mn overburen.
Ik riep Guus en we gingen op de weg terug. Maar niet voordat.. Guus er nog 1 neerlegt! :shock: NEEEE nu heb ik geen zakje meer!! Mijn buren keken vol verwachting. Sja ik ken ze nog niet zo goed en wilde daarom niet meteen vragen om een zakje. Met mijn opgetrokken neus pakte ik heel ongelukkig de veel grotere hoop als die ervoor, met mijn eerdere poepzakje als halfbakken bescherming in mijn hand, van de grond. Heel mn handen zaten onder en ik moest het nog 'klemmen' anders viel het :kots:
Als klap op de vuurpijl moet ik Guus een stukje tillen, omdat hij nu al wel een poosje aan het lopen was. Ik doe mijn arm onder zn billen en ja hoor, er hing blijkbaar nog een stukje.. :( :kots:

Ik ga NOOIT meer met minder dan 2 zakjes de deur uit! Heb mn handen en arm wel 3 keer gewassen :)
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Ik neem de zakjes ook altijd in meervoud mee :D
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Zo zie je maar" the more the marrier",hier ook altijd een rolletje voor de drolletjes :kots:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Ieeww, leuk he, een hond ;)! Vind het toch knap hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Weet zeker dat je overburen je nu wel heel netjes vinden hoor :). Ik vind het ook altijd zo genant als onze Guus meer doet dan waar je op had gerekend en je geen zakje meer over hebt..

Ik moet er stiekem wel een beetje om lachen :lol:.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Woepsie de poepsie! Mijn zus heeft zo vorige week voorbij 3 lege poepzakautomaten gelopen en net voor de 4de (die ook leeg was!) poepte de hond van m'n zus :shock: :lol: . Zo, dat is dan ook meteen duidelijk dat die bakken leeg zijn :D!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik heb altijd een hele berg van die dingen mee, bij mij poepen ze ook wel eens twee keer, die schurken! :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D zie het helemaal voor me :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

Miske schreef:Woepsie de poepsie! Mijn zus heeft zo vorige week voorbij 3 lege poepzakautomaten gelopen en net voor de 4de (die ook leeg was!) poepte de hond van m'n zus :shock: :lol: . Zo, dat is dan ook meteen duidelijk dat die bakken leeg zijn :D!
Getsie dus die liep ook met een drol in dr hand :lol: oohhh moet er nu zelf ook wel om lachen, maar heb het eerste uur erna met een opgetrokken neus gelopen haha iieeew poep aan je hand :kots: :lol: :lol:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Leuk he die belevenissen over poep :D :D
Maar ik leef met je mee hoor meid!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Linnie

Wil enCo schreef:Leuk he die belevenissen over poep :D :D
Maar ik leef met je mee hoor meid!
Het is een shitdag ;) :lol:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Yeah shit happens every day :lol: zie het ook voor me en meestal ook een heerlijke :stank: :dom: geen 2de zakkie :grinnik:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Hier in allerlei denkbare zakken (broeken/jassen) plastic zakjes en dan toch sta je soms onthand.
Hier ook wel eens een 'tweede lichting' met het zakje met de 'eerste lichting' erin opgeruimd.
Mazzel dat Bowie rauw eet en maar weinig poept. :wink:
Linnie

Ik heb idd in veel zakken meerdere zakjes zitten, maar je zal altijd zien dat precies nu er maar één zakje in mn broekzak zat :?
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:D :D :D
momo

Ongelezen bericht door momo »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dat noemen we humor!
Groetjes Momo
Plaats reactie