Zijn er ook verenigingen in de buurt van Lekkerkerk (nabij Rotterdam) speciaal voor Labradors of bestaan die niet?
Alvast bedankt voor uw reacties!
Arie Vermeulen
Wie van de drie het wordt weten we nog niet, maar zijn ze niet allemaal geweldig!

Bedankt voor je reactie Els, het is inderdaad een goed idee om een keer te gaan kijken. Wat betreft de vereniging in Rotterdam, welke is dat?Els schreef:Ik denk dat je het beste een keer zelf kunt gaan kijken bij een van hun trainingen. Het is heel persoonlijk of een training je aanspreekt of juist niet.
In Rotterdam zit een goede KC.
Bedankt voor je reactie Carola. Ik vindt Gorinchem vanuit Lekkerkerk nogal een stukje rijden, dus Rotterdam zou toch ook een mogelijkheid zijn. Welke club hebben we het dan over?speurneus carola schreef:waar je ook kan kijken is bij kc gorinchem, is bij schoonhoven pontje over en dan naar de a15, ze hebben geloof ik een eigen site
rotterdam lijkt me vanuit schoonhoven een beetje ver, kom zelf uit berkenwoude en weet dat schoonhoven krimpen al een half uurtje is en dan nog de algerabrug over en dan nog naar de andere kant van rdam.

Het is de kynologenclub Rotterdam.Farmill schreef:Bedankt voor je reactie Els, het is inderdaad een goed idee om een keer te gaan kijken. Wat betreft de vereniging in Rotterdam, welke is dat?Els schreef:Ik denk dat je het beste een keer zelf kunt gaan kijken bij een van hun trainingen. Het is heel persoonlijk of een training je aanspreekt of juist niet.
In Rotterdam zit een goede KC.