Wobbe op het werk

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

Wobbe op het werk

Ongelezen bericht door wobbetje »

Sedert wobbe zijn leveroperatie gaat hij alle dagen mee naar het werk.
(Ja .... ik heb een moeilijke strenge baas, maar hij is wel een heel grote dierenvriend .... zodus....)
Nu , dat is een hele belevenis hoor. Meestal ligt hij braaf onder mijn bureau te slapen.... maar telkens er iemand binnenkomt is hij het welkomstcomité van dienst natuurlijk :)
Het gebeurt ook met tussenpozen dat meneer zicht begint te vervelen en dat hij het tijd vindt dat de papiermanden worden leeggemaakt :oops:
Zodoende gaat hij bij al mijn collega's zijn hoofd in hun papiermand steken, haalt er wat papier uit .... maar is vooral uit op papieren zakdoekjes.... want die vindt hij overheerlijk :kots:
Vervolgens begint hij rond te kijken of er ergens een bureellade open staat om daar iets uit te pikken.... OOk handtassen van collega's zijn niet veilig :oops:
Nu verleden week vrijdag was meneer plots verdwenen. Eén van mijn collega's riep plots dat hij op de camera had gezien dat wobbe op de parking rondliep :roll: ik als een speer naar buiten. Geen Wobbe te zien... was ondertussen gearriveerd in ons magazijn en was daar aan het rondsnuffelen.
Vandaag opnieuw...... Wobbe verdwenen. Ik als een gek buiten gaan zoeken samen met een collega elk een kant op. Geen wobbe te vinden
:cry: Twee hartverlammingen en vijf stressaanvallen later kwam de achterbuur aangestapt met Wobbe. De deur van hun bureel stond open en Wobbe was dus gezellig even komen buurten :? Mensen, wat was ik blij dat ik hem terug had. Er is dus blijkbaar iets mis met de voordeur van onze firma, die sluit niet goed en meneer maakt daar handig gebruik van. Dan wetende dat er grote vrachtwagens voorbij komen.....
Dus nu twee tussendeuren dichthouden zodat dit absoluut niet meer kan gebeuren. Hij is ondertussen negen jaar, maar dit heeft hij nog niet eerder gedaan hoor..... Echt...... hij houdt je wel jong..... alhoewel ..... het is echt niet goed voor mijn hart.

Groetjes
martine en Wobbe
Lapje

Ongelezen bericht door Lapje »

ja, daar moet je toch niet aan denken dat er
op dat moment zo'n grote vrachtwagen aan
komt :shock: De gedachte alleen al. Gelukkig
is alles goed afgelopen. Kan jouw baas geen
baby- (honden) sit regelen voor jou, die Wobbe
lekker bezig houdt? :braaf: Hahaha.....je baas
ziet je aankomen met het voorstel :lol:
Hopelijk blijven de deuren nu goed gesloten.

Groetjes Lapje :pootje:
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

hoi,
wat lekker dat je wobbe mee naar je werk kan nemen ik heb ook zo een leive baas lany gaat bij mij ook mee en ja ze loopt wel is weg maar ik heb 20dementerende bejaarde die haar bewaken .
dus ze krijgt niet de kans om ver weg te komen
gr monique
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Oei, kan me voorstellen dat je dan even een paniekaanval krijgt, vooral als je hem dan niet kan vinden.............. :? de ondeugd. Toch wel fijn dat je hem zo de hele dag in de gaten kan houden. :D Als je hem kunt vinden dan toch. 8) :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wobbe aan de wandel, wat zal je geschrokken zijn.
Gelukkig dat alles is goed gekomen. :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wel fijn dat je hem mee naar het werk kunt nemen, maar dan moet hij wel bij je blijven :D Wat schrikken zeg :shock: Gelukkig is het goed gegaan :)
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Weet je zeker dat Wobbe geen Max heet? :D

Die vond het ook heerlijk om papier uit manden te halen, handtassen leeg te roven en de buurt te verkennen. Alleen zijn wij hem nooit echt kwijt geweest. Dan had ik ook wel een paniek aanval gehad. Leuk zo'n ondernemend labje. Wel goed in de gaten houden en deuren gesloten.
Plaats reactie