(Ja .... ik heb een moeilijke strenge baas, maar hij is wel een heel grote dierenvriend .... zodus....)
Nu , dat is een hele belevenis hoor. Meestal ligt hij braaf onder mijn bureau te slapen.... maar telkens er iemand binnenkomt is hij het welkomstcomité van dienst natuurlijk

Het gebeurt ook met tussenpozen dat meneer zicht begint te vervelen en dat hij het tijd vindt dat de papiermanden worden leeggemaakt

Zodoende gaat hij bij al mijn collega's zijn hoofd in hun papiermand steken, haalt er wat papier uit .... maar is vooral uit op papieren zakdoekjes.... want die vindt hij overheerlijk

Vervolgens begint hij rond te kijken of er ergens een bureellade open staat om daar iets uit te pikken.... OOk handtassen van collega's zijn niet veilig

Nu verleden week vrijdag was meneer plots verdwenen. Eén van mijn collega's riep plots dat hij op de camera had gezien dat wobbe op de parking rondliep

Vandaag opnieuw...... Wobbe verdwenen. Ik als een gek buiten gaan zoeken samen met een collega elk een kant op. Geen wobbe te vinden

Dus nu twee tussendeuren dichthouden zodat dit absoluut niet meer kan gebeuren. Hij is ondertussen negen jaar, maar dit heeft hij nog niet eerder gedaan hoor..... Echt...... hij houdt je wel jong..... alhoewel ..... het is echt niet goed voor mijn hart.
Groetjes
martine en Wobbe