Het bijdehandje maar even aan een test onderworpen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Het bijdehandje maar even aan een test onderworpen

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Er lag nog een kauwkluifje in de hoek van de kamer, tot grote vreugde van Nulay die hem had gevonden.
Stilletjes ging hij ermee in de mand liggen . Maar ja, kauwen gaat niet onopgemerkt, dus even later kwam Nino een kijkje nemen.
Nou, hij was op een meter afstand en grommen dat die zwarte deed :shock: . Ik heb Nino even apart genomen en even in een andere kamer gezet ( met een lekker koekje) en was wel even benieuwd wat die zwarte zou doen als ik in de buurt van de mand kwam.
Ik kwam op 2 meter, op 1 meter en net toen ik bijna bij de mand was, stond Nulay op en gaf mij keurig het botje.
Nou, dat viel mij weer hartstikke mee. Hij had er wel moeite mee, want zijn hele lichaam was aan het kwispelen en hij wilde eigenlijk heel graag het botje terug. Natuurlijk kreeg hij het terug. Klopje op de schouder, kluif maar lekker verder kleine man.
Je weet nog steeds wie het hier in huis voor het zeggen heeft. 8)
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow dat is knap! Als Olly kluift en er komt een andere hond in de buurt, laat zij het meteen vallen voor de andere hond. Zij is in dat opzicht super onderdanig en gromt nooit.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

knappe nulay
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nulay geeft grote broer even op zijn kop :twisted:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Oei Nulay wordt ook feller en volwassener dat hij zo naar zijn grote broer durft te snauwen. :) Ze zijn zwarte dondertjes hoor. :twisted:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Rocco

Ongelezen bericht door Rocco »

haha..goed zo! Rocco heeft 1 keer naar mij gegromd toen ik een gestolen sok van m afpakte en daar schrok hij zelf zo van dat hij meteen begon te plassen en naar zn mand kroop :( ... ik kon toen echt niet meer boos worden. heb het plasje opgeruimd en m even gelaten..een paar minuten later kroop ie stilletjes tegen me aan. :)
(maar sokken jatten doet ie nog steeds :roll: )
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:D Grappig dat bij jou ook de zwarte naar grote broer gromt als hij een bot heeft. Hier is Keira de baas over Tara behalve als ze een bot heeft dan gromt ze ook naar haar zus verder laat ze alles afpakken 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Yeahh Dorette ,Nulay heeft nog steeds ontzag voor je en Nino had het nakijken dit keer. :klasse: :applaus: :klasse:

Bij Toosje was hetzelfde waarschijnlijk niet gelukt,dan had Nulay zijn botje misschien wel af moeten geven want als de barones wat wil......
krijgt ze het meestal ook,Toch? 8)

:D :lol: :D
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

miranda schreef:Yeahh Dorette ,Nulay heeft nog steeds ontzag voor je en Nino had het nakijken dit keer. :klasse: :applaus: :klasse:

Bij Toosje was hetzelfde waarschijnlijk niet gelukt,dan had Nulay zijn botje misschien wel af moeten geven want als de barones wat wil......
krijgt ze het meestal ook,Toch? 8)

:D :lol: :D
Nou, Nulay probeert niet eens dingen uit bij tante Toos, daar heeft hij echt ontzag voor. Toos speelt wel buiten met hem, en daagt hem ook uit, maar als het te druk wordt, dan geeft ze eerst een waarschuwing , en als Nulay daar niet op let , krijgt hij echt een optater van haar. Maar binnen heeft hij echt ontzag voor haar. Hij zou niet eens naar eten kijken van Toos, terwijl hij zo bij Nino in zijn etensbak duikt als ik niet op zou letten.
Plaats reactie