Welke bench zal ik kopen?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
lindarosa

Welke bench zal ik kopen?

Ongelezen bericht door lindarosa »

Hoi allemaal,
Vandaag ben ik op zoek naar een goeie bench, bij witjes zie je een aanbieding van een zwarte epoxy coating bench.
De grootte ga ik goed hoor :): 107cm; ik had van een aardige collega een bench te leen gekregen, hij gaf door dat die rond de 80 cm was, maar :D hij is maar 59 cm, das iets te klein hahaha.
Nu vraag ik mij af of dat zwart van die coating er niet afgebeten wordt door de puppy en dat hij dat allemaal binnen krijgt :(
Je kan ook een redelijk 'goedkope' kopen met een hamerslag coating (wat is dat...? :oops: ) of een verzinkte chroomen. :confused:

Ik zou in elk geval een bench willen die niet direct kromgebeten wordt... :D

Groetjes,
Kitty
mike en debby

Ongelezen bericht door mike en debby »

ik heb ook de zwarte bench van witjesverzendhuis, maat 107cm
ik heb dan de complete gekocht met gelijk een benchkussen erin.

onze pup is nu bijna 9 weken. en t gaat goed. ze bijt weleens op die spijltjes maar zie geen beschadegingen.
Sense

Ongelezen bericht door Sense »

Hallo,

Wij hebben ook een zwarte bench en Sense is nu bijna twee weken bij ons en dat gaat prima. Ze bijt inderdaad ook wel op de spijlen en speelt met haar tanden met het deurtje als hij open is, maar zie nog geen beschadiging.

Mag ik meteen een andere vraag stellen..
Hebben jullie de bench verkleind?
Wij hebben dit nu wel gedaan, maar hebben het gevoel dat het prettiger is als ze haar volledige bench heeft..

Alvast bedankt!
lindarosa

Hoi, ik heb de pup nog niet, maar ik ben wel van plan om hem te verkleinen ja.
Misschien kun je het tussenstuk iets verder naar achteren doen? (ik weet niet hoe het eruit ziet hoor, wij doen het gewoon met een losse plank of zo of een evengrote doos in de bench zetten tegen de achterkant of zo, mijn man is nogal creatief :D
Sense

Ongelezen bericht door Sense »

Mijn vriend heeft een plank gemaakt die aan de ene kant inhammen heeft die je in de spijlen kan laten vallen. Aan de andere kant zitten gaatjes waardoor we hem met een tyripe aan de andere kant vast kunnen maken.
Zo kan hij op allerlei verschillende maten staan.

Misschien een idee?
mac

Ongelezen bericht door mac »

ik heb de bench gekocht via Benches Nederland, stukje duurder maar super zware kwaliteit echt TOP!!
lindarosa

Hoi,
Nou de bench heb ik intussen gekocht, want Storm is er!!
Maar ik ben gezwicht voor de kwaliteit in plaats van prijs :)
Ik heb er eentje bij Chewies gekocht voor 89 euries, deze is nr. 1 Amerika en lekker stevig en een goede zwaarplastic ondergrond.
Hij ligt er nu heerlijk in te slapen. Ook een tussenstuk zat erbij trouwens, dus hoefde John niet te knutselen :D
Groetjes,
Kitty
smisser

Ongelezen bericht door smisser »

Wil je misschien foto's maken!?
Want ik ben helemaal jaloers haha :D
Van de pup en de bench dan hé ;)
lindarosa

smisser schreef:Wil je misschien foto's maken!?
Want ik ben helemaal jaloers haha :D
Van de pup en de bench dan hé ;)
Hier zijn wat foto's van mijn stormpje (sorry, ik weet niet hoe ik die goed moet posten :oops:
[/url]http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=68694&postorder=asc[url
smisser

Ahwwwwwwwwwwwwwwwwwww
DIE Is echt een hondendrolletje :D
:verliefd1:

Gaat alles wel goed met de lijn!?
Is hij wel lief ? Of toch een beetje stout :D :verliefd1:
lindarosa

smisser schreef:Ahwwwwwwwwwwwwwwwwwww
DIE Is echt een hondendrolletje :D
:verliefd1:

Gaat alles wel goed met de lijn!?
Is hij wel lief ? Of toch een beetje stout :D :verliefd1:
Ja, hij is súperliefff en met aan de lijn lopen is ff nog oefenen :D Hij is een echte labrador; snuffelt en snoept aan alles :)
Vandaag weer op puppycursus geweest en hij kan al goed zitten :applaus: Bij 'af' liet ik hem eerst de chachacha doen, zei de puppyleidster :lol: ; ik stuurde hem richting de grond alle kanten op, behalve dat hij ging liggen...
smisser

Ach gossie :P
Nou dan weet je het al! Het is een chacha dansertje xD whaha
ECHT LIEF :D
twin

Maat?

Ongelezen bericht door twin »

Hebben jullie eerst een kleine bench gekocht voor jullie pup of direct een grote??
lindarosa

Hoi,
Nee, we hebben gelijk een grote gekocht. Wel eentje die we konden verkleinen. Storm is nu 19 kilo en hij is al twee keer vergroot, straks gaat hij de hele bench al gebruiken (vier maanden)
twin

Ongelezen bericht door twin »

Ok, dankje wel, dan ga ik daar naar opzoek.

Groetjes Twin
Plaats reactie