Danouk laat haar sporen na

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Danouk laat haar sporen na

Ongelezen bericht door Terra5 »

Vanmiddag eventjes met de kleine naar de DA.. Het is goed voor haar om daar zo af en toe eventjes naar binnen te gaan en nu kon de DA gelijk even haar nageltjes knippen ;-)

Hier haar versie 8)
Toen we uit de auto stapten wist ik het al, hier ben ik vaker geweest en hier zijn brokjes te halen!!
Bij binnenkomst was het natuurlijk hieper de pieper... andere hondjes!!! :eausadance: Maar helaas, ik mocht van het vrouwtje niet :cry: Dus zit er niets anders op, dan braaf te luisteren en te blijven liggen. Maar wel met geluid hoor :twisted: Moet wel laten weten dat ik er ben natuurlijk 8)

We werden binnen geroepen door een aardige meneer, deze kende ik nog niet.. hmm.. Zou hij dan ook brokjes hebben?? :confused: Ik ging maar netjes zitten en keek hem op mijn aller aller liefste manier aan :koningin: Maar helaas de meneer en mijn vrouwtje waren druk aan het kletsen over mijn grote zus, dus geen aandacht voor mij :evil:

Gelukkig kreeg ik toen wel echt even een knuffel :klasse: De meneer gaf mij ineens de opdracht te gaan zitten.. Ja, maar dat kan ik wel!! :applaus: Mijn eerste brokje was binnen :D
Ik werd op de tafel getild.. mooi zo, kon ik lekker naar buiten kijken! Ondertussen deed de meneer iets met mijn pootjes, maar ik had geen zin om me daar mee te bemoeien hoor, ze doen maar :klasse: Toen hij klaar was met mijn pootjes moest ik helaas weer van de tafel en kon ik niet meer naar buiten kijken.
Die meneer gaf me weer de opdracht te gaan zitten.. hmmm, nog meer brokjes dan? Voor de zekerheid ging ik maar gelijk liggen, wie weet levert dat tenslotte nog meer brokjes op ;-) Dus ik laat mijn elegante kontje netjes zakken en plof verder neer.. en ga direct weer zitten.. Vervolgens wilde hij dat ik netjes "af" ging, ja hoor dat kan ik wel.. een hele seconde en toen ging ik weer zitten :lol: Maar helaas dat leverde dus niets op.. pfff.. ze zijn ook nooit tevreden die mensen. Dan maar laten zien dat ik ook best een paar seconden kan blijven liggen en ja hoor, dat leverde wel weer iets op :-)

Die meneer zei ook dat ik echt een mooie ben, mooi slank en gespierd en dat ik zo mooi glim :verliefd1: Maar ja, iedere dag een echt modderbad doet wonderen voor je huid hoor :D

Toen we weer in de ruimte kwamen waar de andere hondjes ook waren, was er een hondje bij gekomen. Nou ja, hondje... Groot dat die was joh :shock: Dus ik doe wat ik altijd doe bij andere hondjes; ik maak me klein en laat zien dat ik echt heeeeeel lief ben.. Ik laat me op mijn rug vallen en voor de zekerheid laat ik ook maar wat urine lopen, je weet maar nooit tenslotte ;-) Vreemd genoeg vonden de mensen het niet helemaal de bedoeling dat heel de wachtkamer nu naar mij rook en dat het een beetje rondspetterde :giechel: Ik hoorde mijn vrouwtje nog zeggen dat ik dat nog nooit had gedaan en ze vroeg of ze het op moest ruimen :oops: Maar dat hoefde niet ;-)
Snappen jullie dat nou? Denk je het goed te doen, is het weer niet goed.. :roll:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D je hebt het prima gedaan hoor, er heerst nog teveel onbegrip over in de wachtkamer plassende hondjes, maar ooit veranderen de tijden wel :D :D :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Een heel avontuur heb je meegemaakt :D
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Mensen snappen er ook niks van ,doe je zo goed je best en dan moeten ze toch nog mopperen als je een vriendelijksheid plasje doet :D :D
Plaats reactie