Baldadige labrador zonder oren

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
sandraske

Baldadige labrador zonder oren

Ongelezen bericht door sandraske »

Het was weer raak vandaag...

Vanochtend tijdens de wandeling besloot Tara eerst een gat te graven onder het hek van ons bedrijf door (er zat een konijn) en ik probeerde haar terug te roepen maarja het bleef bij proberen.. Uiteindelijk heb ik haar moeten gaan halen, moest er wel voor door/over een sloot waar veel regenwater in stond op mijn slippertjes met een dikke zwangere buik..

De rest van de dag:
- ik was de was aan het opvouwen, gaat ze gewoon op de wasmand schone was liggen!! Alles weer in de was..
- buiten heeft ze een stuk van de tuinslang afgekauwd
- ze is door de hordeur naar binnen gekomen, normaal duwt ze hem netjes bij het randje open en nu ging ze door het gaas
- ze stond te drinken uit de wc, terwijl haar waterbak vol zat
- ze heeft geprobeerd de deksel van de voederton eraf te halen, lees knauwen

Met het wandelen om 18 uur luisterde ze ook voor geen meter, uiteindelijk kwam ze wel en heb ik haar meteen aangelijnd, vervolgens gaat ze aan de lijn lopen trekken wat ze al heel lang niet meer doet.

GEK werd ik ervan vandaag, hoop maar dat ze morgen weer in normale doen is :?

Hebben jullie labjes ook van die dagen dat ze zo baldadig zijn????
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Ehhhh..... Nee gelukkig niet! Niet zo extreem. Wat een bitchy heb jij in huis zeg :lol: :lol:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Nou zeg Tara had er zin in vandaag :lol:
Uhm hier ook een af en toe stoute hond, maar die is toch een stukje jonger. Hoopte dat het met Tara's leeftijd wel over zou zijn :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Het zal aan de geboortedatum liggen: Ja, ik heb er ook eentje met dagen van baldadige verzinsels :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ehhhh ja :cry: vooral teenslippers moeten het hier ontgelden.
die kauwen toch wel zoooo heerlijk weg :mad: mijn kinderen lopen op slippers met kartelrandjes omdat(tja kinderen :roll: ) ze die overal en ergens uitschoppen.

en als ik de was op vouw: meestal blijft hij gewoon liggen maar soms kan ik het al aan zijn kop zien.... die gaat voor de onderbroeken of sokken :twisted: en ja hoor even niet opletten en hij gaat er met de boxer van zoonlief of knicker van mijn dochter vandoor(door de leuke kleurtjes?? :confused: )

en idd op zo`n dag weer trekken aan de lijn terwijl hij altijd keurig naast loopt :mad:

op een gegeven moment ben ik het dan spuugzat en dender hem met boze preek de bench in(jajaja geen strafhok :D maar af en toe even hond van de vloer)
en dan is het ook weer helemaal over! nu niet allemaal reageren van: een bench moet een veilige plek zijn. dat is het ook voor roef,als ik boos word en ga mopperen of heel hard euhummm! zeg loopt hij al heel snel de bench in :D weg van dat vreselijke vrouwtje :twisted:
binnen een tel is meneer onder zeil en als hij dan de bench uit komt is zijn gedrag ook een stuk zonniger :klasse:

hij heeft het gelukkig niet vaak meer zulke dagen vol streken,maar soms komt het monster weer boven drijven en berg je maar :twisted:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
jolex

Ongelezen bericht door jolex »

Lenko had zaterdag zo'n bui, niet te doen, ik was in de tuin bezig, maar kon niks laten liggen of hij rende ervandoor met me spullen en ik er weer achteraan, gelukkig bijt hij niks kapot, maar hij vindt het zo'n leuk spelletje!!! :(
het grappige is dat hij nu wel weet dat ie iets sneller weg moet rennen dan toen ik nog zwanger was (6 weken geleden), toen ging ik zo rap niet meer haha
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Wel een beetje boefjesachtig maar jouw Labje kan er wat van!

Is er gen verveleing in het spel? Lijkt ook op aandacht zoeken.
Stoute woef :D
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Energie teveel :twisted:
Balou2010

Ongelezen bericht door Balou2010 »

Wat een bandiet zeg!
Ik heb mijn hoop opgegeven dat dat baldadige gedrag er nog vanaf gaat ;) Balou heeft elke dag wel een leuke actie, zoals vandaag in de drek gaan rollen voor de deur en dan gelijk op de bank springen, Whaaaa :cry: :cry: :cry:
Maar hij is nog maar 6 maand..
Succes ermee!!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

:lol: :lol: Wat een lekker ondeugend labje. Daar hou ik wel van.

Bram heeft regelmatig van die dagen, is alleen een stukje jonger :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Euh... ja hoor..... en ik wil je niet ontmoedigen.... Wobbe is ondertussen 9 jaar en hij heeft nog regelmatig van die dagen.
Bvb..... terwijl ik het gras aan het maaien ben overal in de weg gaan liggen, echt elke keer op het nog te maaien gras gaan liggen, telkens een tennisbal voor de grasmaaier werpen, al zijn speelgoed dat ik net van de gazon heb weggenomen er doodleuk terug gaan leggen, de papiervergaarbak leeghalen en alles versnipperen, er toch in slagen om een goed verstopt mierenlokdoosje te vinden en er mee komen aandragen, de plastic gieter kapotkauwen, mijn werkhandschoen pikken en op kauwen, een beschimmelde wortel die ik per ongeluk had laten vallen vliegensvlug opschrokken, doodleuk door de was wandelen die hangt te drogen, enz.....
Ik durf hem zelfs niet alleen in de tuin te laten omdat hij altijd wel iets vindt om op te eten wat eigenlijk niet eetbaar is, voornamelijk dan kattenpoep :kots: :kots:

Dus je ziet, ook hij is nog bijzonder vindingrijk. Zal er nooit meer uit gaan denk ik.

En ja , soms verlies ik dan ook wel eens mijn geduld en roep dan dat hij nog erger is dan een kleuter van 3 in huis.

Groetjes
Martine en Wobbe
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

De afgelopen twee dagen is Tara weer een heel lief hondje.. :klasse:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

sandraske schreef:De afgelopen twee dagen is Tara weer een heel lief hondje.. :klasse:
geniet er maar van voor zo lang het duurt :twisted: :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie