Vakantie bijna afgelopen en

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Vakantie bijna afgelopen en

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nog dit weekend en dan begin in na een heerlijke zomervakantie weer aan het werk. Maar niet alleen ik. Kreeg net bericht voor de 2 mannen: Vanaf de tweede week september gaat Nino beginnen aan een beginnerscursus Rally-O en Nulay gaat aan de B cursus gedrag en gehoorzaamheid beginnen.
Ik hoop dat ze alle twee er net zoveel zin in hebben als het vrouwtje. :D
Laatst gewijzigd door Nino&Toosje op 28 aug 2010, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Heerlijk he, dat de kursussen weer bijna beginnen? Banjer en ik kunnen ook niet wachten. Nog 1x op zaterdag uitslapen, en dan begint het "gewone" leventje weer en kunnen we weer naar gehoorzaamheid en behendigheid ...
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Lekker he weer aan het werk :wink:
Ik kreeg vandaag ook een mail binnen van de hondenschool, vanaf volgende week zaterdag word Noah elke week weer verwacht, dit keer voor de cursus EG1 :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

Hoi op welke avond mag je heb namelijk voor de behendigheid niets gehoord andres is bellen met erik denk maar hoe het zit.
groetjes monique
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

monique1977 schreef:Hoi op welke avond mag je heb namelijk voor de behendigheid niets gehoord andres is bellen met erik denk maar hoe het zit.
groetjes monique
Ik stuur je even een pb.
whermsen

Rally 0

Ongelezen bericht door whermsen »

Ik vroeg me af wat Rally-0 precies inhoudt.
Ik heb op de website van KC-Uden gekeken, maar deze pagina is nog "under construction" dus kan het er niet op vinden.
Kan iemand het me uitleggen?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Wij zijn afgelopen woensdag weer begonnen met gehoorzaamheid en het was leuk!
Alleen zitten we nu in een andere groep. Nu alleen maar grote honden, allemaal reuen, die allemaal niet met elkaar overweg kunnen. Dat is wel heel jammer, want er kan niet meer gespeeld worden voor en na de les. Misschien is dat ook wel goed voor Keo, leren dat het niet altijd speelkwartier kan zijn :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Heel veel plezier hoor!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Re: Rally 0

whermsen schreef:Ik vroeg me af wat Rally-0 precies inhoudt.
Ik heb op de website van KC-Uden gekeken, maar deze pagina is nog "under construction" dus kan het er niet op vinden.
je kunt het uitgebreid vinden als je gaat googlen, maar om kort uit te leggen.

Er zijn een heleboel bordjes met tekeningen waarop de oefening staat.
Je loopt dus een soort van parcours met je hond. Van te voren mag je het parcours even zelf lopen om te zien wat er wordt gevraagd. Maar uiteraard kun je dat niet allemaal onthouden.
Dan ga je zelf met je hond parcours lopen. Bij ieder bordje moet je de oefening gaan doen ( net zoals bij een G&G cursus) . Ieder parcours kan weer anders worden samengesteld. Zo is er een gezonde spanning bij zowel baas als hond en dat maakt het gewoon iets leuker dan een gewone cursus.
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Veel plezier!! Lekker hoor om met je dogs te trainen!
Wij hadden de luxe dat de trainingen door gingen in de vakantie (was ook gewoon aan het werk.. bij ons veranderde niet zoveel)
Juno
Speurneus
Speurneus

Re: Rally 0

Ongelezen bericht door Juno »

whermsen schreef:Ik vroeg me af wat Rally-0 precies inhoudt.
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... ght=rallyo" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Milou
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik heb juist in de vakantie hard getraind: de basiscursus bij de MG hondenschool, dus 10 lessen ( + introductieles + examen :moe: )in drie weken, en ben vorige week al begonnen met de vervolgcursus.

Heerlijk, volgende week weer werken, ik hou wel van de routine die dat met zich meebrengt.
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Hier is juist het merendeel van de trainingen afgelopen. Jachttrainingen.Pas in november weer de wintertraining in Lelystad en gelukkig nog wel de apporteertraining van de MGschool.
Yentl traint niet meer, want ze vindt er niet veel aan. Flyball wordt hier niet meer gegeven, G&G zou eventueel wel kunnen, maar ik doe haar er geen plezier mee en van de jachttraining snapt ze niks. :)
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Hier zijn de cursussen ook weer begonnen. :D
Lekker weer aan de slag.

Ik doe ook Ralley-O, maar hier heet het dan Funny-O. Het is echter exact hetzelfde. :D Ik doe het met Missy, heeft de oude dame toch nog een uurtje quality tijd met de baas :wink: en Lina doet VGG en Flyball en natuurlijk nog steeds jacht. Baila, de Hussell doet flyball en jacht.
Hebben het er hier erg druk mee hoor. :?

Ik wens je veel plezier het komende seizoen. Knuffel voor je drietal. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie