wat leuk om te lezen

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Renata

wat leuk om te lezen

Ongelezen bericht door Renata »

Erg leuk om te lezen hoe dat eraan toe gaat op een puppycursus. Zelf ga ik maandag voor het eerst met Sammie en dan is hij 10 weken. Het viel me op dat de andere pups allemaal toch wel wat ouder zijn. ik ben dan ook erg benieuwd hoe dat zal gaan. :) .

Wat wel weer leuk is is dat er allemaal verschillende rassen zijn. Van mopshondjes tot bouviers. Gisteren kwam Sammie in contact met een boxerpup van 14 weken, maar die was erug druk en Sammie vond het helemaal niks. :( .

We zullen het wel zien hoe het gaat maandag. Ik heb hem wel al geleerd om te zitten en om hem te roepen en hopelijk doet hij het ook als er meerdere honden en baasjes aanwezig zijn :oops: .
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Heel veel plezier!
En het maakt echt niet uit als hij maandag niets doet wat hij wel thuis kent...Er komt zoveel op hem af! Komt helemaal goed. :wink:
Geniet van je puppenkind....En heeeeeeel veel plezier met de training!
mike en debby

Ongelezen bericht door mike en debby »

ik ben afgelopen dinsdag voor t eerst naar puppytraining geweest.
nou ze heeft weinig "goeds" gedaan daar terwijl ze thuis best aardig luisterd.
ze zag zoveel en met andere puppy's spelen is natuurlijk leuker dan op dat moment luisteren naar de baas hahaha.
maar de instructeur zei dat t allemaal wel goed kwam en dat ze t goed gedaan had.
hij zei wel dat ik me lat lager moest leggen en niet te veel van haar moest verwachten nog.
dus dat ga ik doen en ga met volle vertrouwen die 12 lessen nog doen.

veel plezier maandag op je puppytraining, komt helemaal goed :klasse:
lindarosa

Ongelezen bericht door lindarosa »

Leuk, wij gaan vanochtend naar de cursus!
Plaats reactie