wobbe en het kindje

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

wobbe en het kindje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Mijn dochter moest gisteren babysitten op een klein meisje van 2 jaar oud. Op een bepaald moment zegt het meisje tegen mijn dochter van :
jullie hebben toch ook een hondje (nou ja) hé. Ik zou die wel eens willen zien. Dus mijn dochter gaat met het meisje naar mij thuis. Wobbe was alleen thuis, want ik was gaan werken. Natuurlijk was Wobbe weer wildenthousiast. Hij is ook niet echt zo'n kleine kindjes gewoon.
Nu heb ik helemaal geen angst dat hij iets zou doen, maar hij is altijd zo wild. Dus wat gebeurt er, op een bepaald ogenblik geeft hij dat kindje daar een loeier van een natte lik vlak in haar gezicht :D Tja, kwestie van vriendelijk zijn hé. :klasse: Zet het kleine meisje daar een keel open. :shock:
Ze werd gelijk hysterisch. Het heeft wel een half uur geduurd eer ze terug gekalmeerd was. En Wobbe , die begreep er niks van natuurlijk, ocharm. Hij had toch maar gewoon een kusje gegeven ? :confused:

Groetjes
Mark
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mark »

:lol:
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
ursulinda

Ongelezen bericht door ursulinda »

Ach de arme schatten toch, ha ha.

Luuk is ook altijd dolenthousiast. Kusjes geven mag nu alleen op een oor, daar schrikken kinderen over het algemeen minder snel van en het werkt.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk wordt ze niet bang voor honden.. Jullie hebben het denk ik wel uitgelegd of niet? :)
Plaats reactie