van knaagdierenmens naar hondenmens

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Marianne1981

van knaagdierenmens naar hondenmens

Ongelezen bericht door Marianne1981 »

Hallo,

Ik ben Marianne en ik woon samen met mijn vriend Jan in de provincie Groningen. Sinds een jaar hebben wij de labrador van mijn nicht in huis die door gezondheidsproblemen en beeindiging van haar relatie helaas hem te weinig beweging en aandacht kon geven.
Ik was eigenlijk altijd meer een konijnen/cavia's fan. Tenminste tot voor een jaar terug :shock:

Mijn vriend wou altijd al graag een hond en toen mijn nicht vertelde dat ze hem laten herplaatsen zijn wij overstag gegaan. Nu was het al zo dat hij bij ons de vakanties had doorgebracht dus we waren wel al een beetje aan elkaar gewent en bovendien moest ik er niet aan denken dat hij naar een vreemde zou gaan want stiekum was hij al mijn grote vriend.

Nu zijn we een jaar verder en ik zou hem dus voor geen goud meer willen missen. Hij hoort bij ons gezin elke dag is het weer een groot feest als we samen naar het bos gaan om een flink stuk te wandelen of als hij naast de fiets met me mee loopt. Vooral als hij eventjes zijn natte neus tegen mijn hand aandruk van gezellig he zo.

Sjokoo ligt nu ook gezellig op mijn voeten te slapen want dat lopen, zwemmen en eten vergt een hoop energie!

Ik ben helemaal verliefd geworden op het ras :verliefd1:

Groetjes Marianne
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Dat is bij ons net zo altijd even die snuit om je iets te vertellen en meestal maak ik de goede keuze met wat ze willen ze doen dat trouwens ook bij elkaar de snuitjes tegen elkaar als er iets gebeurt of gaat gebeuren bv als ik zeg kom dames we gaan wandelen springen ze enthousiast op en gaan altijd direct de neusjes tegen elkaar :D
Ben wel benieuwd naar :foto: van Sjokoo veel plezier hier op het forum
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk om je verhaal te lezen :D
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Heerlijke schatten zijn het he!! :verliefd1:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva