Vandaag een heerlijke dag achter de rug. Ik zit met grote voldoening nu achter mijn pc'tje en Clapton ligt lekker naast me. Hij snurkt alsof hij een heel bos aan het kappen is, maar geeft niet .. haha.
Het was ook wel een spannende dag .... met de auto hebben we Clapton opgehaald in het dierenasiel van de dierenbescherming in België, in de plaats Aarschot. Dit ligt ongeveer op anderhalf uur rijden van Breda. Daar aangekomen werd alles goed geregeld en hebben we ook al zijn papieren gekregen. De vraag was natuurlijk .. "zou Clapton wel tegen autorijden kunnen zonder ziek te worden ?" ... en dat ging gelukkig. Hij vindt het zelfs geweldig ! Daar ben ik natuurlijk ook erg blij mee, want dan kan hij mee naar het strand / bos .. of waar dan ook ..
Eenmaal thuisgekomen hebben we Clapton gewoon een beetje zijn gang laten gaan, zodat hij op zijn eigen manier kan wennen aan het huis, de omgeving etc. Het gaat tot op heden nog steeds heel erg goed en we zijn HEEL blij met Clapton en zullen hem een fantastisch leven schenken ...
Groetjes,
Bas.