Een leuk filmpje.
En je zou echt niet zeggen dat Yentl en Yunah zusjes zijn.
Hier is het eerder Bieke die in het water alles afpakt en Yentl laat het dan maar snel los of ze gaat niet eens het water in.
In huis is ze wel Bieke de baas.
Labje schreef:Een leuk filmpje.
En je zou echt niet zeggen dat Yentl en Yunah zusjes zijn.
Hier is het eerder Bieke die in het water alles afpakt en Yentl laat het dan maar snel los of ze gaat niet eens het water in.
In huis is ze wel Bieke de baas.
Nee idd, je schreef wel vaker dingen waarvan ik dacht hé dan is Yunah toch heel anders.
Die is idd juist dol op water en kan zich er zelfs in d'r eentje gewoon uren in vermaken. Gaat gerust zelf gewoon zwemmen (zonder dat je er wat in gooit).
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
oww wat een lekker ding marielle
en zo herkenbaar zo`n staartje ,ik heb een meisje en ze krijgt een staartje! mijn oom vroeg me eens : zeg miran wil je er een chineesje van maken of zo? huh?
nou als dat elastiekje nog strakker staat krijgt ze spleetoogjes (toen vond ik het niet zo leuk dat hij dat zei )
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
roef schreef:oww wat een lekker ding marielle
en zo herkenbaar zo`n staartje ,ik heb een meisje en ze krijgt een staartje! mijn oom vroeg me eens : zeg miran wil je er een chineesje van maken of zo? huh?
nou als dat elastiekje nog strakker staat krijgt ze spleetoogjes (toen vond ik het niet zo leuk dat hij dat zei )
Hihi, ja een meisje hoort een staartje te hebben hoor!
Ben allang blij dat het net lukt tegenwoordig!
hahaha en dan na lang prutsen trekken ze binnen een tel je harde werk weer aan gort .
mijn hare narigheidje hield pas met 3 jaar de elastiekjes en knipjes in heur haar ook alleen omdat een vriendinnetje op de creche met mooie vlechtjes liep
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
hahaha en dan na lang prutsen trekken ze binnen een tel je harde werk weer aan gort .
mijn hare narigheidje hield pas met 3 jaar de elastiekjes en knipjes in heur haar ook alleen omdat een vriendinnetje op de creche met mooie vlechtjes liep
Ghehe...ben bang dat dat hier precies zo gaat dalijk...