koude douche voor de honden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

koude douche voor de honden

Ongelezen bericht door renate »

Gisteren zat ik nog even achter de pc voor ik moest werken.
Ineens hoor ik naast mij een harde knak en hoor ineens wat stromen :shock: Ik kijk opzij en zie beide honden in paniek wegrennen :cry:
Bleek de bodemplaat van mijn aquarium gesprongen te zijn en de honden lagen samen onder het meubel en kregen een koude douche over zich heen :cry:
Snel naar boven gegaan om al mijn handdoeken uit de kast te trekken om te zorgen dat het water niet te ver de woonkamer stroomde, maar ja binnen 5 minuten was mijn halve aquarium leeg en stond de helft van mijn woonkamertje blank :evil:
snel de vissen gered ( gelukkig waren het er maar 8 :D ).
Nadat ik alles opgeruimd had en het aquarium buiten had gezet ( ondertussen een uur later :? ) lagen beide honden in een hoekje van de woonkamer :cry:
Mijn arme schatjes waren zo geschrokken van de harde knak en de lading water die ze over zich heen hadden gekregen. Ik heb ze daarna verwend met een een kipkarkas en toen was de schrik zo voorbij :D

Hopelijk hebben we nu genoeg avonturen gehad voor de komende maanden... eerst waren de honden ontsnapt en nu dit :?
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

owww wat balen zeg :(
wij hebben dit ook gehad met ons aquarium(300 liter) de kitnaad van de bodem ging ineens lekken :shock:
snel een aquariumspeciaalzaak gebeld en die hebben de vissen toen van ons overgenomen.

zijn de heren ghost en basco al weer over de schrik heen? :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
renate
Speurneus
Speurneus

ja na de kipkarkas ging het meteen goed met de mannen.
Ze dachten denk ik dat ik boos op ze was.
Bij ons was het de bodemplaat die was ineens gescheurd van lings naar rechts over de hele bodem van de bak :shock:
ons aquarium was 1m bij 40cm bij 40cm dus best veel water wat over de grond ging.
het is wel balen want het laminaat krult nu al aan de randen dus ik ben benieuwd hoe het er over een week uitziet :(

Onze vissen zitten nu even in een emmer met pompje en gaan morgen over in een ander aquarium.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ojee :(
de honden zullen wel niet snel meer op dat plekje gaan liggen :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Wat zullen ze geschrokken zijn :eeeks: ik heb medelijden met jou wat een puinhoop geeft dat he :shock: hier ook gebeurd kon gelukkig nog vlak voor sluitingstijd een nieuwe kopen :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Lieve help wat een verhaal zeg! Bel je verzekering voor je laminaat Renate!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
renate
Speurneus
Speurneus

@Esmoezie tot nu toe hebben de honden niet meer voor de kast gelegen inderdaad, volgens mij vinden ze die plek nog een beetje eng

@Elisabethernstdave Dat geeft inderdaad een ontzettende puinhoop met heel veel werk. het heeft wel 1 voordeel: alle honden haren zijn er meteen weg :D Ik moest hierna nog gaan werken dus kon helaas nog nieuwe halen, morgen krijgen we een andere van een vriendin van mij die had er gelukkig nog 1 over.

@Wil en Co De verzekering heeft mijn vriend meteen gebeld, waarschijnlijk krijgen we het laminaat, het aquarium en misschien ook de kast vergoed. Als de kast gaat schimmelen moeten we hem namelijk weg doen ( ik ben allergisch voor schimmel ) of we moeten de platen gaan vervangen die schimmelen maar ja dat zie ik niet zo zitten :(
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Zo wat een schrik! Ol zou de eerste dagen ook zeker schrik hebben, en blijven hebben, denk ik! Als ik nu de raam openzet, gaat ze in een hoekje liggen tegen de keukendeur. Dit omdat vorig jaar de gangdeur openstond en heel fel is dichtgewaaid toen Olly aan 't eten was. Sindsdien is ze dus bang als de raam openstaat want daardoor kan je een correctie krijgen in haar ogen ;).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
jessica & aimee

Ongelezen bericht door jessica & aimee »

Jeetje je honden zullen wel geschrokken zijn als ik dat zo hoor die zullen niet meer zo snel op die plek gaan liggen. Gelukkig dat je vissen nog hebt kunnen redden!

Groetjes van Jessica & Aimee
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Jeetje wat een pech hebben jullie inderdaad! :( Dat geeft allemaal zo'n bende. Gelukkig krijgen jullie het vergoed van de verzekering, maar hopelijk valt de schade mee!
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

oops, dat is wel heel veel water in één keer. Wel zonde van je spullen en je vloer :(

Dat is idd een koude douche! Dat kippetje heeft vast een hoop goed gemaakt :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Wat zonde van je aquarium!!! :(

Zou je denken dat je honden nu bang zijn geworden van water? :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

't is bij jou tenminste nooit saai. :D
renate
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Wat zonde van je aquarium!!! :(

Zou je denken dat je honden nu bang zijn geworden van water? :roll:
Ghost was al bang van water, wanneer je de tuinslang pakt of gieter maakt hij dat hij weg komt. Maar in de moddersloten wilt hij wel rollen :?

@Lien het is inderdaad zonde van de spullen. Als de vloer verder bol gaat trekken dan moeten we hem er helaas toch uithalen want dan is ook de kans groot dat het onder de vloer gaat schimmelen :cry:
Er komt dan gewoon zeil in met eronder isolatie ( makkelijk en goedkoop :D )

@Dorette Saai is het inderdaad nooit hier met die 2 boeven :lol: en dan te bedenken dat het dit keer niet aan hun lag :D

@Miske Arme olly :( die was ook goed geschrokken. we gaan hier wel proberen om die plek weer leuk te maken voor ze en hopen dat ze het dan niet meer eng vinden.

@Jessica&aimee Ja de honden waren inderdaad erg geschrokken. Ghost wil er nog steeds niet heen ( zelfs niet om een snoepje te eten ) en Basco gaat er alleen staan als ik wat lekkers voor zijn neus houd. En de visjes hebben het gelukkig allemaal overleefd :)

@Charelle We hebben de schadeformulieren al binnen en die sturen we vandaag op. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug gaan krijgen. Mijn moeder zei al dat ik wel heel de vloer moest opgeven en niet alleen dat stuk waar water overheen is gegaan aangezien heel de vloer eruit moet.
Ook al zouden we nieuw laminaat leggen blijf je kleur verschil houden dus dan zou ook heel de vloer eruit moeten :(
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Renate, je moet inderdaad de hele vloer opgeven hoor aan de verzekering. Effe rot al dat werk maar dan is het ook weer nieuw toch? Vergoed je verzekering de kosten van het leggen ook? Sommigen doen dat namelijk.

Knuffels voor je twee mannen!!
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Plaats reactie