Iemand hier wel is geweest of gaat dit weekend? Ben wel benieuwd hoe het daar is:)
Groeten Mandy
Informatie : http://www.ijsselhallen.nl/evenementen/ijsselshow-2010" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie gaat er naar de IJsselshow in Zwolle (IJsselhallen?)
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
Het is hier vlakbij, misschien wel leuk om even te gaan kijken.
Wat denken jullie, is dit een leuke ervaring voor Juno? (4 maanden), of zou hij zich hier niet fijn voelen? Op cursus vond hij alle andere hondjes reuze interessant, maar hier mag hij natuurlijk niet overal aan snuffelen..
Met andere woorden, Juno meenemen of niet? Voor ons zelf is het ook allemaal nieuw, ben heel benieuwd..
Wat denken jullie, is dit een leuke ervaring voor Juno? (4 maanden), of zou hij zich hier niet fijn voelen? Op cursus vond hij alle andere hondjes reuze interessant, maar hier mag hij natuurlijk niet overal aan snuffelen..
Met andere woorden, Juno meenemen of niet? Voor ons zelf is het ook allemaal nieuw, ben heel benieuwd..
-
- Middelgrote hondenneus
Ik ben er ook nog nooit eerder geweest maar vroeg me af of dit leuk was, ik neem waarschijnlijk donna niet mee. Ze is net ziek geweest dus dat risico voor andere honden wil ik niet lopen. Ik zou voor mezelf gaan, voor de leuk
! Als het tenminste wat is.
En wat jou hond betreft TimA, hij is nog wel erg jong maar hebben jullie geen "hondenbuggy" waar die eventuueel in mee zou kunnen

En wat jou hond betreft TimA, hij is nog wel erg jong maar hebben jullie geen "hondenbuggy" waar die eventuueel in mee zou kunnen

-
- Kleine hondenneus
Helaas (nog) niet. Ik zit zelf ook wel te twijfelen hoor. Als we 'um meenemen gaan we zelf denk ik ook niet veel van de show an sich zien, omdat we de hele tijd met ons pupje bezig zijn, want die wil natuurlijk overal naartoe. Ik denk dat we beter eerst een keer alleen kunnen, om te zien hoe het er daar aan toe gaat.Mandy schreef:En wat jou hond betreft TimA, hij is nog wel erg jong maar hebben jullie geen "hondenbuggy" waar die eventuueel in mee zou kunnen