Bijzonder bezoek voor Baco

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Bijzonder bezoek voor Baco

Ongelezen bericht door kvankleef »

Vanmorgen eerst een heerlijke wandeling gemaakt met Baco en Kobus, een labvriendje en toen naar huis.
Er zou wel heel speciaal bezoek komen, namelijk de oude baasjes van Baco.
Baco was echt heel blij om ze te zien en herkende hun duidelijk! Hij bleef ook de hele tijd angstvallig in de buurt liggen en vond het ook weer raar dat ze weg gingen.
Wilma (zijn oude vrouwtje) vond het zo heerlijk om hem weer te zien en ze vond dat hij er super goed uit zag! :klasse:
Ze had hem zo weer mee willen nemen maar dat gaat echt niet gebeuren! :eusasnooty:
No way, dat ik mijn zwarte vriend weer afsta! Nee hoor, ze weet dat het goed is zo en dat hij het super bij ons heeft.
Nu zijn ze weer weg en Baco is zo moe van alle indrukken en ligt heerlijk te maffen in zijn mand. :slapen: :slapen:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Fijn dat jullie nog goed contact hebben. Het blijft moeilijk om te herplaatsen, maar als je dan ziet dat hij een gouden mandje heeft gekregen word het wellicht iets beter te verdragen. En dat Baco bij jullie zn gouden mand heeft gevonden is overduidelijk!!

:groteknuffel:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super dat jullie nog contact hebben met de oude baasjes van Baco! :D
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

fijn voor zijn oude baasjes dat het contact zo goed is,want een hond herplaatsen lijkt me vreselijk :(
het moet wel een goed gevoel geven dat baco zo goed terecht is gekomen.hij heeft bij jullie een platina mandje gevonden ipv een gouden :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

roef schreef:fijn voor zijn oude baasjes dat het contact zo goed is,want een hond herplaatsen lijkt me vreselijk :(
het moet wel een goed gevoel geven dat baco zo goed terecht is gekomen.hij heeft bij jullie een platina mandje gevonden ipv een gouden :)
Dat vind ik lief! :klasse:
Ik weet helaas uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om je hond te herplaatsen.
Daarom begrijp ik als geen ander hoe fijn het is om nog contact te houden en te zien dat het goed gaat! :wink:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

super hoor, echt zo mooi als jullie het hebben opgelost, alle hondjes tevreden en jullie ook! :)
mijn complimenten! :)
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Joni

Ongelezen bericht door Joni »

Super dat het contact zo goed is!
Maar ik heb een vraagje, en begrijp me niet verkeerd.
Ik heb absoluut geen kritiek of wat dan ook, ik vraag me alleen af of het voor zo`n hond niet ontzettend verwarrend is?
Zeker als hij ze nog erg goed herkent?
Misschien denk ik wel te moeilijk over na hoor. hihihi
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Joni schreef:Super dat het contact zo goed is!
Ik heb absoluut geen kritiek of wat dan ook, ik vraag me alleen af of het voor zo`n hond niet ontzettend verwarrend is?
Natuurlijk mag je dat vragen en eerlijk gezegd heb ik het antwoord hier niet op!
Ik heb in ieder geval niets aan Baco gemerkt toen ze weer weg waren, maar wat er in dat koppie omgaat, ik heb geen idee!
Ik vind gewoon dat ik dat deze mensen moet gunnen. Zelf zie ik Nino van Dorette ook nog regelmatig. En Nino is ook altijd door het dolle als hij mij ziet maar daarna is het ook gelijk weer over!
Tja en of het verstandig is??????
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

kvankleef schreef:
Joni schreef:Super dat het contact zo goed is!
Natuurlijk mag je dat vragen en eerlijk gezegd heb ik het antwoord hier niet op!
Ik heb in ieder geval niets aan Baco gemerkt toen ze weer weg waren, maar wat er in dat koppie omgaat, ik heb geen idee!
Ik vind gewoon dat ik dat deze mensen moet gunnen. Zelf zie ik Nino van Dorette ook nog regelmatig. En Nino is ook altijd door het dolle als hij mij ziet maar daarna is het ook gelijk weer over!
Tja en of het verstandig is??????
Ik denk dat het voor de hond niks uitmaakt. Een hond neemt het leven zoals het zich aandient.
Als het met enige regelmaat op deze manier gaat... is het voor de hond heel gewoon. Leuke mensen als ze komen, ook prima als ze weer gaan :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie