( hebben we hem als pup geleerd omdat hij anders beet van blijdschap en dat doet hij dus nog steeds .. een plastic botje heeft hij wat hij altijd pakt )
maar ik hoor dat het niet zijn botjes is, want het rammelt... dus ik denk een speeltje van Sanne.... maar helaas.... een leren portemonneetje van mijn schoonmoeder met sleutels eraan. Die had Sanne blijkbaar op de grond gegooid voordat we weg gingen.
MIjn schoonmoeder had dat wel gezien, maar gedacht dat ze dat straks wel ging opruimen en vervolgens vergeten .... Chester had hier dus vrolijk aan zitten knabbelen.
Toen ik in de huiskamer ging kijken of daar nog wat lag vond ik een strip ibiprofen 400mg met daarin nog 1 tabletje...

( nagevraagd bij haar man )
dat het er ' maar " twee waren. HIj had er dus 1 op. Voor de zekerheid de dierenarts gebelt, maar we moeten hem alleen wat in de gaten houden hij kan misselijk worden en suffig, maar het zou geen kwaad moeten kunnen...
Maar ik ben wel geschrokken zeg en realiseer me weer eens.. een ongeluk zit in een klein hoekje..