Geschrokken

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
kristies
Speurneus
Speurneus

Geschrokken

Ongelezen bericht door kristies »

Vanmiddag gaan winkelen met mijn schoonmoeder. Weg geweest van 11.30u tot 16u. Komen we thuis en Chester pakt altijd zijn botje als we binnenkomen
( hebben we hem als pup geleerd omdat hij anders beet van blijdschap en dat doet hij dus nog steeds .. een plastic botje heeft hij wat hij altijd pakt )
maar ik hoor dat het niet zijn botjes is, want het rammelt... dus ik denk een speeltje van Sanne.... maar helaas.... een leren portemonneetje van mijn schoonmoeder met sleutels eraan. Die had Sanne blijkbaar op de grond gegooid voordat we weg gingen.
MIjn schoonmoeder had dat wel gezien, maar gedacht dat ze dat straks wel ging opruimen en vervolgens vergeten .... Chester had hier dus vrolijk aan zitten knabbelen.
Toen ik in de huiskamer ging kijken of daar nog wat lag vond ik een strip ibiprofen 400mg met daarin nog 1 tabletje... :shock: Dus ik vraag aan mijn schoonmoeder hoeveel daar in gezeten hebben. Dat wist ze niet meer... :evil: na even nadenken wist ze zeker
( nagevraagd bij haar man )
dat het er ' maar " twee waren. HIj had er dus 1 op. Voor de zekerheid de dierenarts gebelt, maar we moeten hem alleen wat in de gaten houden hij kan misselijk worden en suffig, maar het zou geen kwaad moeten kunnen...
Maar ik ben wel geschrokken zeg en realiseer me weer eens.. een ongeluk zit in een klein hoekje.. :(
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

het blijven nieuwsgierige aagjes die lapjes van ons he kan me voorstellen dat je bent geschrokken hier kijk ik ook nog steeds of er niets ligt waar ze bij kunnen komen hopelijk is er niets aan de hand
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ja kan me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken. :shock: Ik kijk ook eerst alles na om zeker te weten dat ie nergens bij kan, rondslingerend eten gaat in de magnetron, vuilnisbak word extra gebaricadeerd, koelkast heeft inmiddels een kinderslot, voorraadkasten hebben sloten gekregen. Ik heb geleerd van het verleden :D en Max test me vrolijk uit om te kijken of ik mn werk goed heb gedaan. :twisted:

Heel veel sterkte.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Chester pakt nooit iets, ja tenzij het dus op de grond ligt. Ik check altijd, maar ja... nu dus niet goed genoeg..
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Pfff gelukkig heeft hij er niet meer van 'gesnoept'!
Plaats reactie