help, hoe hou ik dat pootje droog??

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

help, hoe hou ik dat pootje droog??

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

Quincy heeft vorige week een teentje gebroken, hievoor heeft ze nu een spalk om haar pootje die 6 weken moet blijven zitten. Voor het uitlaten hebben we nu plastic zakjes gebruikt, extra sterke diepvrieszakken, zakjes van de dierenspeciaalzaak waar visjes in worden vervoerd. We doen eerste een zakje om haar poot, daar over heen een sok en dan weer een zakje. Maar met dit weer houden we de spalk nog niet droog, en ik ben bang het pootje ook niet. Heeft iemand een oplossing om het pootje met uitlaten droog te houden??
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik zou een groot schoentje aantrekken. Je kunt kiezen voor luxe schoenen zoals bij http://www.natteneuzen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of een gewoon leren schoentje bij de dsz. En dan wel een maat groter dan je eigenlijk nodig hebt, zodat dat over de spalk heen past.

Zakjes lopen ze op zeker kapot. :wink:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Bij de DA kun je ook schoentjes kopen. Zou ik zeker doen.
Annie/Svenja
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Annie/Svenja »

Heb net bij dierenspeciaalzaak mooie "zilveren" schoentjes gekocht, dit over het plastic zakje gedaan, anders wordt de rest van het pootje nog nat in het hoge gras :D . Onze dierenarts had hier niks voor.
Plaats reactie