Vandaag wezen wandelen met de hondenuitlaatservice

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
LoveLab

Vandaag wezen wandelen met de hondenuitlaatservice

Ongelezen bericht door LoveLab »

Vandaag zijn Jones en ik meegeweest met de hondenuitlaatservice van een vriendinnetje van me.

Leuke groep honden, 7 stuks. Van klein ( teckel) tot groot. Wat is het dan fijn om een leuke sociale hond te hebben, die het heerlijk doet in zo'n groep!! Er waren 2 hondjes die Jones zeer interessant vonden en er ook wouden rijden, maar door de goede leiding van m'n vriendinnetje totaal geen problemen opgeleverd!

Hier wat foto's, niet de mooiste, maar ze gingen allemaal zo snel, bijna onmogelijk om mooie foto's te maken...

Deze is afgelopen zondag gemaakt, dit is Mara, zijn grote liefde :verliefd1:
Afbeelding

Volgens mij hoor ik daar iets aankomen...
Afbeelding

Raar doen....
Afbeelding

Lekker in de modderpoel
Afbeelding

Koekjes!!!!
Afbeelding

Met Timmie, de Teckel
Afbeelding

Woehoe
Afbeelding

Nog meer koekjes???
Afbeelding

Tijd om naar huis te gaan...
Afbeelding

We hebben heerlijk 2 uur gewandeld.. Nu ligt ie heerlijk bij te komen. Gaan we vaker doen!
Becky&Nero
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Leuke foto's! :D
Groetjes Becky&Nero
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Leuk zeg, dat je vriendin een uitlaatservice heeft.
En als je weet dat hij het goed doet in die groep, kun je Jones ook een keer met haar mee laten gaan als jij er eens niet bent.

Maar natuurlijk ook heel leuk om gewoon lekker mee te wandelen. Is voor Jones vast ook leuk, lekker rennen met de groep. Is een stuk intensiever als dat hij in zijn eentje loopt!

Leuke foto's hoor!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Leuke foto's! vriendin van mij is net gestart met een uitlaatservice en natuurlijk zijn die van mij haar eerste klanten! :D

Maar als ze straks vol zit,ga ik ook eens mee wandelen...lijkt me leuk! Zeker nu ik jou foto's heb gezien...Heerlijk,al die doggies bij elkaar...
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Hoi, welke uitlaatservice is dat?
Brent gaat twee keer per week mee met uitlaatservice overbetuwe uit Herveld. Hardstikke leuk en hij krijgt de beweging waar hij behoefte aan heeft en die ik hem niet altijd kan geven vanwege gezondheid. Hij wordt al helemaal leip zeg maar als hij het witte busje ziet en als de eigenaar hem dan binnen op komt halen is hij niet meer te houden. Hij sleept Eef zo naar het busje met een blik van hup ik wil erin. Zo fijn dat dat bestaat.... Geniet maar lekker met je vriendin en de hondjes.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuke foto's! :D
Plaats reactie