Hier een berichtje van mij (Bössel). Mijn baasjes en ik waren heel erg druk de laatste tijd, dus daarom waren we niet zo veel op het forum. Ik hoorde van de week van mijn vrouwtje dat ze zei dat ik al zo groot wordt. Dat valt toch nog wel mee, ik ben nog maar 5 maand en 2 weken. Ik ben al wel meer als 3 maand bij mijn baasjes, en ik vind het heel gezellig.
De cursus (tenminste zo noemen mijn baasjes dat) vind ik heel leuk, ik kan daar met andere honden spelen en als ik dingen doe die mijn baasje zegt krijg ik vaak wel een snoepje, dit is zooooo leuk. De eerste cursus heb ik nu al weer klaar en volgens mij zijn mijn baasjes wel trots op mij.
Laatst heb ik ook nog een keertje gezwommen, mijn vrouwtje was mee en een vriendin van haar. Die vriendin van haar heeft ook een labrador. Dat is mijn vriendin, ze is 1 jaar en we spelen heel veel met elkaar. Mijn baasje heeft een mooie foto van mij, hoop dat ik het goed heb gedaan en dat de foto erop komt te staan.........
(Zwemmen op het lutterzand in de Lutte)
Verder vind ik het nu soms niet zo leuk om te luisteren naar mijn baasjes, dan doe ik lekker of ik ze niet zo goed hoor en dan kom ik lekker niet direct als ze me roepen. Maar als ik heel lief wil doen, dan luister ik wel goed.
Gisteren was mijn vrouwtje zomaar naar boven gegaan en dit vond ik niet zo leuk. Toen had ze een bos bloemen staan op de tafel, toen ging ik daar maar mee spelen. Toen was ze wel een beetje boos op mij, volgens mij, maar dit heb ik wel weer goed gemaakt. Net als laatst, toen waren er een paar kindjes bij ons spelen, toen hadden die kinderen pepernoten en ik niet (Zo gemeen
(Samen met mijn vriendinnetje asja)
Ach, al met al zijn mijn baasjes volgens mij wel blij met mij, en ik denk dat ik die stoute dingen die ik soms doe vanzelf wel niet meer doe.
Ik laat snel nog wat van me weer horen.
Dikke lebber van Bössel