De problemen begonnen pas echt toen mijn vrouwtje zondag de woonkamer dweilde en hard moest boenen om bepaalde ondefinieerbare groene druppels te verwijderen. Die waren in ieder geval niet van mij. Ik verzorg mij zelf altijd goed! Vrouwtje dacht daar anders over zei ze tegen mijn baasje en ging hier op dit forum ten rade. Nee, dacht ik, niet op het forum. Daar halen zij en mijn baasje de raarste dingen vandaan om mij beter te laten luisteren. In ieder geval las ze op dit forum iets over die groene druppels en besloot zij voor de zekerheid contact op te nemen met de dierenarts. Die vond het beter dat ik samen met het vrouwtje even langskwam (lees:die wilde de zuurverdiende centjes van baasje en vrouwtje innen

Dinsdag was het zover. Joepie, samen met het vrouwtje naar de dierenarts! Ik vind de dierenarts altijd erg leuk. De dierenarts is cool en de assistente is ook heel aardig. Ook zijn er altijd andere hondjes en andere dieren. Ik mocht zelfs bij vrouwtje voor in de auto

Bij de dierenarts was het cool. Ik mocht alleen van vrouwtje niet de assitente begroeten, maar moest van haar op een weegschaal gaan staan

Nadat vrouwtje de dure rekening had betaald gingen wij weer met de auto naar huis. Ik mocht weer voren in zitten!

Thuisgekomen ging vrouwtje meteen aan de slag met een grote spuit en met een watje. Ik moest van haar gaan zitten, liggen en vervolgens plat. Dat deed ik graag voor het vrouwtje. Maar toen gebeurde het: mijn vrouwtje duwde de grote spuit in mijn plasser

Toen kwam het baasje thuis en toen begon de ellende van voren af aan. Het baasje hield mij vast en het vrouwtje spoot die rotzooi in mij. Wat een ellende zeg! Maar ik vond het wel lief dat ik naderhand een koekje kreeg. Ik moet nu nog een aantal dagen deze ellende doorstaan