Omdat het geen officiële foto's hoeven te zijn (wij willen het zelf gewoon weten omdat we er dan op kunnen inspelen) hoefde ze niet onder narcose..
MAAR, ze moest wel doodstil liggen.. Right....
Wij mochten er niet bij zijn, maar er zat een groot raam waardoor we alles exact konden zien.. Persoonlijk vond ik dat ze nogal lomp deden maar dat kan aan mij liggen...
Ze werd op de tafel getild, en moest op de buik liggen... Eerst de ellebogen op de foto... Poot werd vastgebonden en er ging iemand ongeveer bovenop haar liggen om haar stil te laten liggen.. Ziva trilde echt zo enorm hard continu dat vonden we zo enorm zielig...
Er werden van de ellebogen zo'n 3-4 foto's gemaakt (ging niet allemaal in 1x goed) en daarna moesten de heupen.. Daarvoor moest ze langer doodstil liggen, op de rug...
Dus wat deden ze, ze pakten haar vast toen ze zat of half op dr buik lag, en gooiden haar met een rotsmak op haar rug.. We hoorden het gewoon bonken
Maar hun zullen wel beter weten mag ik hopen...
Elke keer als ze foto moesten bekijken zat Ziva hopeloos naar ons te zoeken en trilde echt zo enorm hard, ze hijgde continu, zat te gapen en likte steeds dr lippen... Heupen zijn 3 foto's van gemaakt dus dat was echt geen pretje.. We hoorde haar ook echt janken
Naderhand legde ze uit dat ze puber is en dat ze dit expres deden, niet geruststellen, want ze moest zich gewoon maar overgeven (sorry ben ik het totaal niet mee eens, want als je Ziva rustig aait en geruststelt krijg je serieus alles voor elkaar)...
Vervolgens vertelden ze ook dat ze dat extra deden omdat ze zo overenthousiast was (sorry hoor ze was gewoon in paniek!!!) en dat dit gevaarlijk kon zijn bij kinderen want die zou ze omspringen..
Euuh leuk dat je dat zegt maar Ziva groeit op met kinderen (ik heb 4 neefjes waarvan 1tje nu 1.5 is en dus echt samen met Ziva is opgegroeid, en een van 5 en 2 van 8 jaar oud.. ) dus ik zei al dat ze met kinderen juist heel goed was...
A fijn, telefoonnummer achter moeten laten want ze zouden vanavond bellen over de foto's. Dan is degene er die ze moet beoordelen... Maar het zag er op het eerste gezicht goed uit zeiden ze (maar ze durfden niets met zekerheid te zeggen natuurlijk)..
Ze mocht nog niet gelijk eten nu maar in hele kleine porties.. Prima..
Ik ben maar thuis gebleven van stage want ze was zo in paniek en het was zo'n rotervaring voor haar.. Ik kan een beetje thuiswerken dus dat is niet erg.. Ze ligt nu lekker te slapen op de bank en we gaan zo nog even lekker een rondje doen met haar vriendje
Al met al vond ik het echt een verschrikkelijke ervaring.. Zo lomp.. Of ligt dat aan mij/ons?
Vanavond weten we dus meer