Helaas toen waren het er nog maar 8
-
laika
- Speurneus

Helaas toen waren het er nog maar 8
hebben wij vanmorgen 1 pupje moeten laten inslapen.
Gisteren avond nog bij de da geweest hij kon zijn ontlasting niet kwijt alles geprobeerd maar hij werd steeds zwakker hij was ook de lichte bij de geboorte tongetje verkleurde weer da gebeld en we konden weer heen hij wilde het nog proberen met in de coufeuse te leggen maar we hebben toen besloten dat het genoeg was,toen zei de da dat dat de beste beslissing was. dus jullie begrijpen we zijn verdrietig
Gisteren avond nog bij de da geweest hij kon zijn ontlasting niet kwijt alles geprobeerd maar hij werd steeds zwakker hij was ook de lichte bij de geboorte tongetje verkleurde weer da gebeld en we konden weer heen hij wilde het nog proberen met in de coufeuse te leggen maar we hebben toen besloten dat het genoeg was,toen zei de da dat dat de beste beslissing was. dus jullie begrijpen we zijn verdrietig
-
kirsten&cacao
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
ach, wat vervelend zèg. Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik ben er ook altijd kapot van, dat went nooit. Nou heel veel sterkte meis! Ik denk aan jullie. Jullie pupje is nu met mijn pupje aan het spelen, want mijn nestje waren er ook 9. Ze hebben geen pijn of andere narigheid meer.

groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
saartjeee
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Zo'n beslissing te moeten maken als fokker is en blijft heel moeilijkroef schreef:wat kan de natuur hard zijn soms![]()
sterkte er mee,dat lijkt me moeilijk als fokker om te moeten doen.
Vaak heeft de moederhond wel in de gaten dat er iets niet goed is met het pupje, bij ons bleef Famke haar maar likken. Dus bijna een week onrust in het nest, toen we de beslissing hadden genomen om haar te laten inslapen was het direct rust. Maar om tot de stap te komen naar de DA te gaan, gaan er heel veel twijfels en verdriet vooraf