Spierliniment Forte

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Els
Speurneus
Speurneus

Spierliniment Forte

Ongelezen bericht door Els »

Max mankt weer met een voorpootje (links) dit keer. Het lijkt stijfheid te zijn na inspanning aangezien hij buiten wel normaal loopt.
Ik heb inmiddels een flesje Spierliniment Forte van Groene Os in huis gehaald, maar hij vond het niet bepaald tof dat ik het op zn pootje smeerde. :?

Spierliniment Forte word gebruikt bij diverse kneuzingen, spier en peesaandoeningen.
http://www.nmlhealth.com/p,36,546/Spier ... Forte.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Wie heeft dit weleens gebruikt en hoe was jullie ervaring hiermee?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Ik gebruik na de langere wandelingen voor Quincy haar schouder de multimilk van groene os.. In combinatie met een massage van haar schouder... Quincy vindt het smeren en het erop doen van dat spul niet heel tof, maar de massage vind ze super! Of het echt werkt? Geen idee.... Maar ik denk dat dat spul in combi met de massage de afvoer van afval stoffen uit de spieren wel ondersteunt....
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ik heb er geen ervaring mee maar zou er ook eerst even naar laten kijken door iemand voordat im zelf allerlei dingen gebruik terwijl ik niet zou weten waar t vandaan komt..... Sterkte voor max want de kou zal ook wel minder prettig zijn voor hem
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Terug naar de da is op dit moment geen optie. Mijn eigen da is op vakantie en ik ga niet meer naar de vervanger toe.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit weer de atrose is die opspeelt, het is ieder jaar met kou en nattigheid raak.

Ik heb overgens wel telefonisch contact gehad met de praktijk en die vonden dit een prima middel voor Max. Ik vroeg me alleen af of iemand hier ervaring mee had. :)
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Plaats reactie