Het is ook de eerste keer voor hem dat hij zo lekker gek mag doen in de sneeuw want vorig jaar werd hij in de sneeuw periode geopereerd en daarna was hij natuurlijk aan het revalideren, nou hij geniet er nu extra van hoor!
Alleen hier in de buurt is de sneeuw toch wel raar hoor....
Het begon van de week op de eerste sneeuw dag, mijn vriend liet Noah savonds uit en Noah vond het heerlijk, lekker rollen in de sneeuw want o wat is dat witte spul toch leuk!!
Even verderop gaat Noah zitten, tilt 1 van zijn voorpoten op en kijkt mijn vriend aan, die schrok zich natuurlijk dood en keek gauw naar zijn pootje...
Omdat er nogal wat sneeuw aan zijn voetje zat veegde mijn vriend dat weg, en wat deed Noah toen de sneeuw van zijn pootje was? Juist die liep vrolijk door
Wij toch maar even in de gaten houden maar hij had nergens last van.
Gister avond liep ik weer met hem een rondje in de buurt en op een andere plek dan de eerste keer gaat Noah weer zitten en tilt zijn andere voorpootje op, daarbij kijkt hij mij aan.... dus ik op mijn hurken voor hem zitten en zeg "wat heb je nou met je pootje?" ondertussen kijk ik en veeg de sneeuw van zijn pootje af en ja hoor daarna liep Noah weer vrolijk verder.
Vanochtend vroeg liep ik weer buiten met hem en het was weer flink aan het sneeuwen, lopen we op de hoek van de straat (een glad stukje dus ik liep heeel voorzichtig met hem) tilt hij ineens zijn achterpoot op
In het bos loopt hij gewoon door de sneeuw te rennen en gek te doen en heeft hij nergens last van, maar die sneeuw hier in de buurt die is toch wel raar hoor
Het is af en toen zo'n droppie
(Zou dit kunnen komen omdat we vorig jaar zo voorzichtig met hem deden aan de lijn toen er sneeuw lag? Ivm de operatie en de revalidatie?)