wat een ochtend

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
kris

wat een ochtend

Ongelezen bericht door kris »

Vanmorgen met Sem lekker naar het losloopgebied gereden. Is toch heerlijk, dikke jas aan, handschoenen aan en muts op en dan een lekkere ontspannen wandeling maken. Tenminste dat had ik gehoopt voor vanmorgen. De laatste tijd luisterd Sem erg goed en komt netjes terug als ik hem roep (nog niet altijd keer één, maar ik hoef hem niet meer te halen) dat wandeld toch een stuk beter dan wanneer hij dr elke keer vandoor gaat. Ik kan nu dan ook echt genieten van een wandeling samen. Vanmorgen lekker de bal meegenomen, want dan is het helemaal feest voor Sem. We waren nog geen 5 minuten aan het wandelen, Sem lekker rond aan het rennen komt er een teefje aan met baasjes. Sem rent naar het teefje toe en begint meteen te rijden :shock: ik sta vol verbazing te kijken want hij rijd eigenlijk nooit op andere honden. Ik een boos nee geroepen (was niet snel genoeg bij m) maar ja toen had hij toch echt bananen in zijn oren. Baasjes van de teef heel verbaasd "ze is toch niet meer loops, dat is ze toch pas net geweest?!" nou volgens mij was ze toch nog wel loops want anders springt Sem dr niet meteen boven op en hij bleef aan het ruiken. Vraagt het baasje aan mij hoe oud sem is, dus ik zeg ruim een jaar, wat is de reactie "weer zo'n onopgevoede hond" :evil: ik heb Sem maar meteen meegenomen en ben door gelopen. Oke Sem hoort niet te rijden, maar zij horen niet met een loopse teef in een losloopgebied te komen lijkt mij zo. Achteraf natuurlijk vanalles bedacht wat ik had kunnen zeggen.
Hierna maar lekker verder gewandeld, Sem laten snuffelen, met de bal spelen en het hierkomen geoefend. Zijn we bijna bij de auto komen we twee andere honden tegen, Sem gaat even snuffelen begint die hond lelijk te doen tegen Sem, was niet gewoon een waarschuwing, baasje eerst helemaal over de rooien op haar eigen hond en toen die niet luisterde kreeg Sem van het baasje de schuld :?.
We zijn daarna maar lekker naar huis gegaan en nu ligt Sem heerlijk te slapen.
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Soms heb je zo van die dagen, gewoon lekker doorgaan en je hondje nog beter proberen opvoeden, dat blijft een werk van lange adem. succes
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Hopelijk is die hond niet zwanger :shock:

Dat was weer een wandeling die je niet over wilt doen...
kris

Ongelezen bericht door kris »

Charella schreef:Hopelijk is die hond niet zwanger :shock:
daar ga ik niet vanuit want die baasjes stuurde sem dr ook al af, lijkt me sterk als dr werkelijk wat gebeurd is.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Soms zit het mee, en soms iets minder. Trek het je allemaal niet aan. Gewoon lekker doorgaan met opvoeden en genieten van Sem :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

tsja zullen wel gedacht hebben bloeden is over dus ze is niet meer loops, niet wetende dat ze daarna nog soms wel 2 weken in der dekbare periode kan zijn...
al me kinders uitgevlogen
Plaats reactie