website
website
eindelijk is dan toch de website voor mijn trimsalon klaar.
voor wie even een kijkje wil nemen.....
want ook een labrador retriever kan getrimd worden...
groetjeslink is verwijdert door moderator geen reclame voor eigen website! zie regels 14 en 15
Commerciële reclame (waaronder ook reclame voor een ander forum) is verboden op het Labradorforum.
Het promoten van je eigen website of het laten weten van een update van je website in de berichten is niet toegestaan, ook niet in je onderschrift. (deze worden zonder opgaaf van reden verwijderd)
voor wie even een kijkje wil nemen.....
want ook een labrador retriever kan getrimd worden...
groetjeslink is verwijdert door moderator geen reclame voor eigen website! zie regels 14 en 15
Commerciële reclame (waaronder ook reclame voor een ander forum) is verboden op het Labradorforum.
Het promoten van je eigen website of het laten weten van een update van je website in de berichten is niet toegestaan, ook niet in je onderschrift. (deze worden zonder opgaaf van reden verwijderd)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
Nou ik vind de prijzen best aan de hoge kant.
Ik werk nog partime in een dierenspeciaalzaak/trimsalon..
Mijn bazin heeft natuurlijk alle diploma's. Bij haar liggen de prijzen voor bijna elk ras bij 30 tot 32 euro.
Behalve bij rassen die in een speciale knip nodig hebben, zoals poedels of bouviers, maar dat ligt dan ook niet hoger dan 40 euro.
Ik werk nog partime in een dierenspeciaalzaak/trimsalon..
Mijn bazin heeft natuurlijk alle diploma's. Bij haar liggen de prijzen voor bijna elk ras bij 30 tot 32 euro.
Behalve bij rassen die in een speciale knip nodig hebben, zoals poedels of bouviers, maar dat ligt dan ook niet hoger dan 40 euro.

Groetjes Becky&Nero
bij een labrsdor kun je inderdaad ontwollen,dat gebeurt 1 a 2keer per jaar. maar voornamelijk bij honden die geholpen zijn want die verharen vaak veel meer.
de prijzen verschillen nogal in heel nederland.
het maakt bv. verschil of je in model trimd of kort/kaal scheerd, sommige trimmers wassen de honden niet.
als ik een bouvier of poedel in model moet knippen ben ik daar wel 3 uur mee bezig, als je dan de prijzen omrekend, is het dan nog steeds erg duur??
ik doe 1 grote hond per dag en 2 kleintjes of 3 a 4 kleintjes als je dan de prijs in tijd rekent dan is het nog niet eens heel duur.......maar ieder zijn eigen mening natuurlijk:)
de prijzen verschillen nogal in heel nederland.
het maakt bv. verschil of je in model trimd of kort/kaal scheerd, sommige trimmers wassen de honden niet.
als ik een bouvier of poedel in model moet knippen ben ik daar wel 3 uur mee bezig, als je dan de prijzen omrekend, is het dan nog steeds erg duur??
ik doe 1 grote hond per dag en 2 kleintjes of 3 a 4 kleintjes als je dan de prijs in tijd rekent dan is het nog niet eens heel duur.......maar ieder zijn eigen mening natuurlijk:)
Luuk heeft meestal 1x per jaar een afspraak bij de trimster. Valt meestal in januari, dan begint bij hem vaak de grote verharingshow en heeft hij wat baggerslootjes gepakt in de dooiperiodes. En wassen tijdens de vorst buiten, doe ik hem niet aan. Dus dan mag hij even poedelen bij de trimster, zijn de ergste haren verwijderd en hoef ik niet meer 2x per dag haren te vegen. Dus het heeft wel degelijk nut. Oja de tanden, oren, nagels en haren tussen de voetzolen worden dan ook even gecheckt.