Schuim op zijn bekkie

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Schuim op zijn bekkie

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Hoi,

Milow doet een beetje raar. We komen net van buiten gelopen en hij heeft natuurlijk onderweg overal aan gesnuffeld en ook wat poep gegeten zag ik. Toen we binnen kwamen was zijn bekkie om zijn mond wat wit en ik zag dat het schuim was. Hij was ook steeds aan het tongelen, met zijn tong over zijn snoet aan het likken. Ik rook dat hij poep gegeten had. Ik heb net zijn bekkie schoongemaakt en nu is het weer een beetje wit. Hoe zou dit komen?
Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben verpleegkundige van oorsprong en nu denk ik: oh jeeee....toch geen honden epilepsie???
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Kan ook van de hormoontjes zijn, als Daan aan een lekker ruikend plasje heeft geroken/gelikt dan gaat hij ook klappertanden en krijgt hij wat wittig speeksel langs zijn bekkie. Als hij dan door moet lopen van mij dan likt hij ook wel even na, maar binnen een paar seconde is het wel over
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

idd Keo loopt in de "loopse-teefjes-tijd" ook met het schuim op zijn bekkie buiten
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Oh echt??? Jemig...hoezo lekker puberaal? Hahaha. Nou het is ook al weer over hoor, het zal vast zoiets zijn geweest. Bedankt voor jullie uitleg, ik ben weer gerustgesteld! Hij is niet ziek, maar gewoon..ehhh heel erg enthousiast (lees opgewonden) :verliefd1:
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Kiaora (teefje) heeft het ook wel eens tijdens het wandelen...ook als ze niets gegeten heeft onderweg...Is extra speeksel wat ze ontwikkeld tijdens het lopen. Jesse heeft hier weer geen last van...
Plaats reactie