Jurre in de sneeuw

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Kirstenn

Jurre in de sneeuw

Ongelezen bericht door Kirstenn »

Vandaag even met Jurre door de sneeuw gelopen! :D
een paar foto's :

Afbeelding :verliefd1:

Afbeelding In de achtervolging! 8)

Afbeelding
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

wat een knappert :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een knap koppie :D
Daphne1990

Ongelezen bericht door Daphne1990 »

Leuk leuk leuk!
kris

Ongelezen bericht door kris »

lekker he in de sneeuw. Waar heb je gewandeld? Ik zie dat je in Venlo woont, wij gaan meestal naar de hei, ziet er nu ook erg mooi uit!!
lizzle

Ongelezen bericht door lizzle »

:D :D

:D geweldig wat een lol!!! :klasse:
Kirstenn

kris schreef:lekker he in de sneeuw. Waar heb je gewandeld? Ik zie dat je in Venlo woont, wij gaan meestal naar de hei, ziet er nu ook erg mooi uit!!

Ik wil binnenkort ook een keertje naar de hei gaan met Jurre :D lijkt me idd erg mooi met de sneeuw ( en denk dat Jurre dat ook helemaal geweldig vind)

Deze foto's zijn van een wandeling gewoon bij mij in de buurt (blerick) :)
kris

Ongelezen bericht door kris »

Kirstenn schreef:
kris schreef:lekker he in de sneeuw. Waar heb je gewandeld? Ik zie dat je in Venlo woont, wij gaan meestal naar de hei, ziet er nu ook erg mooi uit!!

Ik wil binnenkort ook een keertje naar de hei gaan met Jurre :D lijkt me idd erg mooi met de sneeuw ( en denk dat Jurre dat ook helemaal geweldig vind)

Deze foto's zijn van een wandeling gewoon bij mij in de buurt (blerick) :)
wij wonen ook in blerick, wie weet heb ik je al eens gezien dan. Grote voordeel vd hei is dat ze lekker los kunnen. Ook in het bos bij het crematorium laten bij Sem lekker los rennen. Kom je niemand tegen verder dus das wel fijn.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Knappe jongen :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Kirstenn

wij wonen ook in blerick, wie weet heb ik je al eens gezien dan. Grote voordeel vd hei is dat ze lekker los kunnen. Ook in het bos bij het crematorium laten bij Sem lekker los rennen. Kom je niemand tegen verder dus das wel fijn.

Ohh dat bos bij het crematorium is ook wel een goed plan idd! Hier bij mij in de buurt is wel een klein parkje & bos en daar hebben we Jurre wel eens vaker los laten rennen. Soms lopen we ook richting de boekend, maar dan moet jurre niet te hyper zijn (zoals vandaag hahah)
Plaats reactie