Wat betalen voor uitlaten?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
kelly1609

Wat betalen voor uitlaten?

Ongelezen bericht door kelly1609 »

Een kennis van mij heeft aangeboden dat ze Joep wel wil uitlaten op de dagen dat ik werk. In principe zou het gaan om de maandag en dinsdag.
Ik vroeg haar wat ze ervoor wilde hebben ze zei kom maar met een voorstel.

Wat zouden jullie haar geven? Ze is een meisje van 17. Ze hoeft Joep alleen maar te voeren tussen de middag en een goede wandeling met hem maken.

Alvast bedankt!
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Moeilijke vraag. Ik heb geen idee wat een hondenuitlaatservice kost, maar misschien kun je dat als richtbedrag aanhouden?
Ik zou zelf denken aan een euro of 5, maar ik heb geen idee of dat een reeel bedrag is ...
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Ik betaal voor de reguliere uitlaatservice € 10 per keer, maar dat is wel een volwassene die de honden ophaalt met een busje en er professioneel (als in voor zijn beroep) mee bezig is. Voor de dagopvang die ik eerder gebruikte betaalde ik € 8 per dag. Ik zou een 17-jarige iets minder betalen, rond de € 15 voor die 2 dagen? Ik zou dan wel afspraken maken over de lengte van de wandeling, met een p+p rondje van 10 minuutjes is het geld anders wel erg gemakkelijk verdiend.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Ik betaal nu 15 euro voor de uitlaatservice, kleine groep en wisselende bestemmingen waar ze wandelen. Hier in de stad bestaal je toch wel tussen de 10-15 euro per keer (ook afhankelijk hoe vaak je hond mee gaat per week).
Vroeger liet ik de hond van de buren uit, daar kreeg ik geloof ik toen 5 gulden voor :wink: Dus nu 5 euro??
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Dees en Floor schreef:Ik betaal voor de reguliere uitlaatservice € 10 per keer, maar dat is wel een volwassene die de honden ophaalt met een busje en er professioneel (als in voor zijn beroep) mee bezig is. Voor de dagopvang die ik eerder gebruikte betaalde ik € 8 per dag. Ik zou een 17-jarige iets minder betalen, rond de € 15 voor die 2 dagen? Ik zou dan wel afspraken maken over de lengte van de wandeling, met een p+p rondje van 10 minuutjes is het geld anders wel erg gemakkelijk verdiend.
Ik sluit me hierbij aan. Maar dan mag een wandeling ook wel minstens 45 minuten duren vind ik.
Die van mij gaan ook met een professionele uitlaatservice mee en ik betaal €8,50 per keer per hond. (bij twee honden krijg je korting,anders is het €9,- per keer)
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik betaal mijn uitlaat service (die alléén met Leentje wandelt) 8 euro per keer.
Je kunt natuurlijk ook opzoeken wat het minimumloon is voor een 17 jarige en daar een beetje van uit gaan. Dan kom je volgens mij op niet meer dan een euro of 4 per uur. Maar ze moet natuurlijk voor dat ene uurtje wel helemaal naar je toe komen, dus ik vind 15 euro voor de twee dagen eigenlijk wel een heel mooi bedrag.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Als ze in totaal zo'n uur bezig is, is tussen de 5 en 6,5 euro voldoende voor een meisje van 17 jaar.
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Voor 15 euro voor 2 dagen heb je het denk ik netjes voor elkaar, voor zowel jezelf als voor je kennis! Ik betaal 10,55 euro per keer dat Guus door de uitlaatservice wordt uitgelaten.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

ik vind eerlijk gezegd 15 euro wel veel, ik zou 5 euro per wandeling voor die leeftijd reeler vinden :wink:
kelly1609

Ongelezen bericht door kelly1609 »

iedereen bedankt voor het meedenken!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

ester en max schreef:ik vind eerlijk gezegd 15 euro wel veel, ik zou 5 euro per wandeling voor die leeftijd reeler vinden :wink:
Ja, dat vind ik ook een goed bedrag.
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Nino&Toosje schreef:
ester en max schreef:ik vind eerlijk gezegd 15 euro wel veel, ik zou 5 euro per wandeling voor die leeftijd reeler vinden :wink:
Ja, dat vind ik ook een goed bedrag.
me2 :D
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Van hoever moet ze komen? Heeft ze ervaring met honden? Kan ze je labje onder controle houden?
Als ze niet vlak bij je woont, en redelijk wat ervaring heeft vind ik 15 EUR voor 2 wandelingen niet slecht...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
Marlyn
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Marlyn »

als het een halfuurtje is zou ik zelf (14) 5 euro prima vinden maar als ik dan toch een uur aan het wandelen ben mag het wel wat meer zijn dan kom je toch tussen de 8 en 10 denk ik, kun je daar weer van uitgaan :)
Jazzy (L)
Plaats reactie