Puppycursus

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Ed

Puppycursus

Ongelezen bericht door Ed »

Hallo allemaal

Ik ben dus nieuw hier,ik hoop zelf nog veel reacties te mogen geven en tips te mogen ontvangen.
We hebben sinds twee maanden een pup en zijn naam is Nino(ik moet nog een aantal foto s plaatsen).
Ook hebben we vanaf 30 januari zijn eerste puppycursus(ik heb er nu al zin in en hoop hij zelf ook)ik lees hier alleen maar positieve reacties erover.Maar mijn vraagje was dus wat neem je zoal mee naar zon cursus het is namelijk onze eerste pup dus ik zou het echt niet weten.Ik neem aan dat hij de gehele training met riem moet lopen?(al kan hij wel al zonder gelukkig)Koekjes,poepzakje?Ik hoop wat meer tips te krijgen zodat ik daar wel alles bij heb wat ik moet hebben.
Ed

sorry ik zie nu dat het in het verkeerde onderwerp staat zou iemand deze voor mij kunnen verwijderen?alvast bedankt!
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Inderdaad, riem koekjes (heel veel) speeltje poepzakje goed humeur ondanks als het evt regent. Bij ons moet ook altijd het entings boekje gecontroleerd worden
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Evt. inschrijfgeld (dat moet je soms contact betalen bij de eerste les, maar dat verschilt per hondenschool).

Alvast veel plezier gewenst!
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

bij ons moesten we een speeltje meenemen, maar dat mocht geen balletje of piepdingetje zijn. Dit om de andere hondjes niet af te leiden. Misschien is dat nog iets om rekening mee te houden?

Daarnaast idd poepzakjes, heeel veel beloningssnoepjes, riem en een goed humeur :D
Ed

Oke bedankt voor de fijne tips,het goede humeur dat zal heus wel lukken.Regen daar geef ik niet veel om en Nino ook niet.We hebben er zin in
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Is je hond geënt tegen kennelhoest.
Vaak verlangt/is men verplicht deze enting te laten enten als je naar de cursus gaat.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Ja kennelhoes is een goeie bij ons moet namelijk ook de bordetella enting gedaan worden (nummer 8). Maar als het goed is is dat gezegt bij een evt infoavond.
Plaats reactie