Hallo allemaal
Ik ben dus nieuw hier,ik hoop zelf nog veel reacties te mogen geven en tips te mogen ontvangen.
We hebben sinds twee maanden een pup en zijn naam is Nino(ik moet nog een aantal foto s plaatsen).
Ook hebben we vanaf 30 januari zijn eerste puppycursus(ik heb er nu al zin in en hoop hij zelf ook)ik lees hier alleen maar positieve reacties erover.Maar mijn vraagje was dus wat neem je zoal mee naar zon cursus het is namelijk onze eerste pup dus ik zou het echt niet weten.Ik neem aan dat hij de gehele training met riem moet lopen?(al kan hij wel al zonder gelukkig)Koekjes,poepzakje?Ik hoop wat meer tips te krijgen zodat ik daar wel alles bij heb wat ik moet hebben.
eerste puppycursus
-
- Speurneus
Hoi,
Wat ik mee moest nemen waren veel brokjes om de pup mee te belonen. Een speeltje, maar dat mocht geen balletje of piepspeeltje zijn. Poepzakjes om alles direct op te kunnen ruimen.
En het hondje aan een gewone riem (dus geen flexlijn) met halsband.
Succes, het is echt heel leuk!
Wat ik mee moest nemen waren veel brokjes om de pup mee te belonen. Een speeltje, maar dat mocht geen balletje of piepspeeltje zijn. Poepzakjes om alles direct op te kunnen ruimen.
En het hondje aan een gewone riem (dus geen flexlijn) met halsband.
Succes, het is echt heel leuk!

groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015