Nieuwe hobby

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Nieuwe hobby

Ongelezen bericht door esmoezie »

Af en toe lopen we wel eens met Keo aan de flexlijn. Nu heeft hij al een tijdje de interesse om het handvat zelf vast te houden aan het eind van de wandeling tot we thuis zijn. Hij duwt er een keer met zijn neus tegenaan alsof hij wil zeggen "geef maar hier". En wij houden dan altijd nog het lijntje vast.

Maar zojuist deden we nog even een klein rondje en hij had eigenlijk niet meer zo de interesse in plassen en snuffelen, dus halverwege duwt hij zijn neus weer tegen het handvat. Ik denk ach, hij is zo braaf, laat hem maar dragen, gewoon los. (ik laat hem hier in de wijk anders nooit los)

En och... het was gewoon te schattig :verliefd1: . Hij bleef ontzettend braaf naast me lopen met dat ding in zijn bek. Helemaal zo'n trots loopje, me af en toe aankijkend van "knap he" en netjes pas loslaten toen ik stopte en hem een koekje aanbood. Ik kon hem wel opvreten, zo lief...

Keo is anders niet zo van lang voorwerpen dragen. Maar ik denk dat hij zich binnenkort zelf uit kan gaan laten :D . Kleine hondjes worden groot :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ja, als je maar lang genoeg wacht, net voordat je als baas besluit om ze op marktplaats te zetten, valt plotseling het kwartje .
Dan blijken het toch wel hele leuke honden te zijn.
Lief van Keo, kan die straks ook de boodschappen dragen.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Keo is altijd al een hele leuke lab geweest :D , maar ik vind het wel gaaf dat ie zn eigen riem wenst te dragen.
Max weigert dat dus, die neemt genoegen met zn bal en that's it. :roll: Bovendien vliegt ie direct de moddersloot in als ik hem hier in de wijk loslaat en dat is uit ervaring minder prettig. :?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Nino&Toosje schreef:Ja, als je maar lang genoeg wacht, net voordat je als baas besluit om ze op marktplaats te zetten, valt plotseling het kwartje .
Dan blijken het toch wel hele leuke honden te zijn.
Lief van Keo, kan die straks ook de boodschappen dragen.
:shock: Marktplaats.... no way! Al zou ie de slechtst luisterende hond ever zijn nog niet, want hij is wel de liefste :D
Maar misschien moet ik hier, net als jullie, wat vaker mee gaan dreigen. Baadt het niet dan schaadt het niet :D
groetjes Juliette

esmoezie
Speurneus
Speurneus

Els schreef:Keo is altijd al een hele leuke lab geweest :D , maar ik vind het wel gaaf dat ie zn eigen riem wenst te dragen.
Max weigert dat dus, die neemt genoegen met zn bal en that's it. :roll: Bovendien vliegt ie direct de moddersloot in als ik hem hier in de wijk loslaat en dat is uit ervaring minder prettig. :?
:D Max is te trots om zijn eigen riem vast te houden :D
Ach en zo'n modderbadje is lekker verfrissend, vindt het vrouwtje fijn als je weer lekker ruikt :lol:
groetjes Juliette

EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Die Keo.. Hij blijft je verrassen. :applaus: Zou toch wel lekker zijn als je zo af en toe eens zou kunnen zeggen.... 't is niet zo lekker weer vandaag. Laat jij jezelf maar even uit :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Dat is knap van Keo,Senna houd alleen een handschoen vast als ze al iets vast wil houden.
Ze zit liever met haar neus in muizenholletjes :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

EricaM schreef:Die Keo.. Hij blijft je verrassen. :applaus: Zou toch wel lekker zijn als je zo af en toe eens zou kunnen zeggen.... 't is niet zo lekker weer vandaag. Laat jij jezelf maar even uit :D
:D en hem dan uitzwaaien aan de deur "tot straks jongen, zo en zo laat thuis zijn he" :lol:
groetjes Juliette

laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

knap gedaan hoor Keo
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Lief is dat :D Ik kende ook een hond die dat altijd deed en zo trots als een pauw was hij dan :D
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Wat leuk!! Bob doet echt precies hetzelfde, vlak voordat we de hoek om gaan naar huis, voel ik dat koppie een paar keer in mijn hand en krijgt hij de riem. Zo trots zijn ze dan he :verliefd1:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
LoveLab

Ongelezen bericht door LoveLab »

Hier nog zo'n lab die zelf z'n riem draagt! Maakt niet uit welke riem, of het nou de flex lijn is ( de we eigenlijk alleen met sneeuw en ijs gebruiken) z'n gewone lijn of z'n jacht lijntje..

En als het heel erg vies weer is en het regent, dan pakt ie vaak de riem en geeft aan dat ie terug wil. Hij mag van mij dan het laatste stuk alleen lopen en meestal rent ie dan heel hard terug naar huis en gaat onder de luifel zitten, zodat ie niet meer nat wordt!!

En ja, Jones loopt ook altijd zo trots als een pauw als ie z'n eigen riem mag dragen!

Wat zijn ze toch leuk he! :verliefd1:
Greetje

Ongelezen bericht door Greetje »

Tessa doet dat ook al met de flexlijn. En inderdaad zij loopt er ook zeer trots bij zo van goed he. En als ze een paar meter voor mij loopt dan draaid ze zich om en wacht netjes totdat ik er ben. Tessa apporteerd ook al zelfs een metaal aport brengt ze netjes. En dat met haar half jaar. Ik ben ook zeer trots op mijn meissie
Plaats reactie