Een hufterproof kussen, kleedje enz..

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
kirsten&cacao

Een hufterproof kussen, kleedje enz..

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Ik ben op zoek naar iets wat ik in Cashew haar bench kan leggen. Zoals de titel al zegt: onze kleine dame heeft nogal last van de sloperitis. Hoeveel speeltjes kauwbotjes of kluifmateriaal er ook in haar bench ligt, het mooist blijft toch het aan repen scheuren van je doek, kleed of kussen.

Ondertussen is er al aardig wat doorheen en ik word er niet echt blij van. Steeds weer heeft ze wat kapot gemaakt. Zelfs het, met dubbelzijdig tape, vastgeplakte stuk vloerbedekking krabbelt ze helemaal kapot.

Nu is natuurlijk het allereerst zaak dat ze leert dat ze niet mag slopen. Maar hoe pak ik dat aan? Overdag als ik thuis ben laat ze het wel uit haar hoofd. Maar 's nachts of als ik moet werken, ja, dan is de lol enorm.

Om haar op de kale ijzeren benchplaat te laten liggen vind ik zelf geen fijn idee.

Jullie een ideetje?
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Tja hier hebben we ook zo'n periode gehad en ja uiteindelijk heeft Ollie (ook voor zijn eigen veiligheid, omdat hij ook stukken opat) in een kale bench gelegen. Nou stond die bench op een convectorput (verwarming), dus in de winter zorgde we ervoor dat het niet te koud werd voor hem. Wil je echt geen kale bench dan zou je nog een exact op maat gezaagd stuk hout kunnen proberen, dat isoleert. Maar Ollie wist alles te slopen in de bench, gelukkig blijft nu alles heel :wink:
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Bram molt ook alles wat los en vast zit. Heeft pas weer eens een nieuw meubelstuk volledig stuk gekauwd :roll: Maar gelukkig houdt ie z'n kleedjes wel heel. Dus helaas geen tips van mijn kant.

Succes, met je slopertje :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik heb laminaat in de bench en de niet-slopers krijgen een kleedje :wink:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Lekker bij de kringloopwinkel dekentjes en/of slaapzakken kopen. soms voor 2 Euro per stuk.
Is het ook niet erg als het stuk gaat. :wink:
kirsten&cacao

Laminaat? Hmm das geen slecht idee..

@Dorette ,

Dat het wat kost is niet erg, alleen doet madam ook alsof ze nooit te eten krijgt en vreet ze alles op.. :s
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

kirsten&cacao schreef:Laminaat? Hmm das geen slecht idee..

@Dorette ,

Dat het wat kost is niet erg, alleen doet madam ook alsof ze nooit te eten krijgt en vreet ze alles op.. :s
Dat is minder, dan kreeg ze van mij ook laminaat en verder niets.

Geef je haar wel eten?? :confused:

Grapje
kirsten&cacao

Ik ga zo maar eens kijken of ik in de schuur nog laminaat heb liggen.. Mijn vader komt vanmiddag al klussen..

Laten we dit klusje dan ook maar doen..
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Ik had hier ook op een kale bench gelegd en naderhand heb ik een stukje zeil gekocht, een coupon bij kwantum ofzo en dit dan met dubbel zijdig tape vast gemaakt. Paar weken ging het goed en dan ging hij weer lopen graven en scheuren in het zeil, dan pakte ik weer een stukje van het voorraad en dan was het weer een tijdje mooi.

Veel succes
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Ik was het na vier dekentjes binnen 2 weken ook behoorlijk zat en heb hem gewoon in een kale bench laten slapen. (Storm begon met dekentjes slopen toen hij 10 maanden was) Vond het ook wel zielig hoor maar hij kon zo niets slopen en geen gevaarlijke stukjes naar binnen krijgen en ik moet zeggen dat werkt en slaapt toch prettiger.

In de winter van 2009 heb ik weer eens een stuk tapijt gekocht en vast geplakt en wonder boven wonder het zit er nog.

Succes met het laminaat in de bench!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Hier ook een tijdje een kale bench voor nu, hopelijk is ze de sloperitis over een tijdje 'vergeten' en kan ze dan weer (in mijn ogen) wat comfortabeler liggen.
kirsten&cacao

Gister had ik nog het geniale idee om zo'n hondenzitzak in de bench te leggen. Cacao taalt niet naar dat ding, en is van dat stevige nylonachtige spul.

Ik dacht.. daar slaapt ze wel een avondje braaf op.

NOT. :(

Vanmorgen had het dus gesneeuwd in de huiskamer. Ondertussen heeft madam ook spuitpoep.. dus de hondenvloerbedekking is ook niet meer fris.. Alles eruit vandaag.

Voorlopig heeft ze pech. Dan maar een kale vloer.

Ik ben met vinyl ook bang dat ze het kapot krabbelt en dat ook weer opeet.

Bedankt voor de tips hoor!

Ooit zal het wel goedkomen met ons monster :P
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Dat is echt lastig als ze veel slopen.
Luna had hier 2 fleece kleedjes dubbel gevouwen, maar dat maakt die van jou ook kapot he?
Ik had van allweather een bench mat, dit lag lekker en luna sloopte het niet.
Laminaat is inderdaad misschien een optie?! succes ermee!
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Vervelend hé
Dex sloopt ook alles :cry: maar gelukkig niet wanneer hij in z'n bench zit :confused: hond met een gebruiksaanwijzing.

Ik heb één troost; Dex heeft een heerlijk vetbed maar ligt altijd vrijwillig op de ijzeren plaat :D
Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Tess »

Bailey is ook zo'n sloper. Al een paar oude dekbedden gebruikt, maarja die raken een keer op. Maar zeil is idd ook een goede tip!
Plaats reactie