Vandaag kwam er een mevrouw met een stafford binnen. Ontzettend lieve hond, kwam meteen kroelen en knuffelen en natuurlijk voor de koekjes die bij mij staan
5 minuten later kwam een ouder stel binnen met een chihuahua.
Het beestje zat helemaal in de jas van de baas verstopt en alleen het koppie kwam naar buiten. Dus mijn collega erheen en zegt tegen die man: "ach wat een lief hondje". En ze wil haar hand uitsteken en het diertje valt me toch uit
Het diertje heeft wel weer laten merken waarom ik grote honden leuker vind dan kleintjes. Omdat ( veel )eigenaren ( hier in de buurt ) het gewoon verrekken om kleine hondjes op te voeden want dragen is makkelijker
Er zitten echt wel lieve kleine hondjes tussen, begrijp me niet verkeerd, maar veel die hier in de buurt zitten zijn niet zo lief als ze er uitzien.
Er komt ook steeds een man met een labrador en die loopt dan keurig los mee met zijn baas. Heeft geen interesse voor zijn omgeving en volgt zijn baas op de voet. Zo mooi om te zien. En bij de kassa krijgt de hond "vrij" en dan mag hij een koekje halen en een dikke knuffel bij mij