Een week of 2 geleden begon me op te vallen dat ze meer last kreeg van zuur opboeren. Als ze opstaat uit d'r mand dan komt het omhoog en dan blijft ze ook echt eventjes staan, ze voelt zich dan duidelijk beroerd

DA voelde voorzichtig aan haar keel, maar direct begon ze al te kokhalzen.. Duidelijk een erg geïrriteerde keel. We hebben nu extra maagmedicatie gekregen, die de slokdarm wat meer moet beschermen en de andere maagtabletten zijn ook verhoogd in de dosering. Hopelijk is dat voldoende om haar weer prettig te laten voelen. Ze zit op het moment duidelijk niet lekker in haar vel. Ze geniet echt nog wel van alles, maar ze is ook erg moe en slaapt erg veel..
Terug in de wachtkamer, terwijl ik aan het afrekenen was, stond ze bij een man te schooien die zijn hondje een koekje gaf. Terwijl ik tegen hem zei dat zij niets mag, had hij het koekje al aan Terra gegeven en dan ben ik dus even niet zo vriendelijk

Over 10 dagen moeten we terug komen voor controle en komende dagen even licht verteerbaar voer . Toen ik de DA vroeg of dit nu betekent dat de verlamming verder is gegaan, kon hij ook geen antwoord geven. Dan zouden ze nog een keer in de keel moeten kijken, maar dat wil ik niet meer. We doen nu toch al wat we kunnen, we zorgen dat zij zich zo goed mogelijk voelt en houden haar scherp in de gaten. Nu maar hopen dat die extra medicatie haar helpt