Ik ben een beetje bezorgd om mijn kleine bruine draak....
Sinds een aantal weken (6) spuugt Milow regelmatig 's nachts. Overdag is er niets aan de hand, ontlasting is ook goed, eten gaat prima, maar 's nachts in de vroege ochtend gaat hij spugen (gal denk ik). Ik zie dit pas 's ochtends. Ik hoorde dat ik dit kan verbeteren door te wisselen met de maaltijden qua tijdstip en voor het slapen gaan een droge boterham te geven. Dit ging een aantal dagen goed, maar vanochtend lag er toch weer wat spuug. Wat kan ik nog meer doen? of moet ik ermee naar de DA?
Verder heeft hij ook al een tijdje een voorhuidontsteking, maar dit wordt wel erger. Hij likt er veel aan en er zitten steeds donkergroene klodders aan zijn piemeltje. Moet ik hiermee naar de DA?
En ik ontdekte vanochtend een paar vlooitjes bij Milow. Hoe kan dit nou? Vorige maand heeft hij nog frontline combo gekregen. En nu toch vlooien??? Ik heb gelijk al zijn kleedjes in de was gedaan, hem opnieuw druppeltjes gegeven en alles gezogen en gedweild. Moet ik hier nog meer mee doen?
Sorry voor al mijn vragen, maar Milow is mijn eerste hondje en ik ben een beetje onzeker.
Ik hoop dat jullie tips en adviezen voor ons hebben...