je zal de hond maar zijn hier!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

je zal de hond maar zijn hier!

Ongelezen bericht door roef »

met gevaar dat de aid binnen kort hier op de stoep staat,maar even een dag uit het leven van roef .

vanmorgen om 8 uur wordt hij de tuin in gestuurd,even een snelle plas doen.
vrouwtje sjeest naar boven om snel te douchen.inzepen afspoelen klaar!
snel ontbijtje en kijk roef die inspecteerd zijn grondgebied.

laarsen aan en hup roef mee de auto in,het arme beest moet nu verplicht anderhalf uur lopen en zwemmen,en tjee af en toe een bal uit het water halen.
bij de auto gekomen wordt de stakker eerst helemaal afgerost met een handdoek voor hij de auto in getild wordt.daarna krijgt hij pas wat water en een stukje gedroogde kipfilet.

eenmaal thuis moet hij karnemelk drinken en kalkoen en hertesnippers eten :mad:
vrouwtje gaat nu even zitten en krijgt koffie.

het wordt nog erger!! :cry: na pas een uur geslapen te hebben trekt het vrouwtje haar hickers aan,nou roef weet al hoe laat het is.
wéér in de auto en hop naar de hondenschool.
ook daar is roef ruim anderhalf uur in de weer :(

weer thuis mag roef eindelijk zijn biabed in en is het hem gegunt om een paar uurtjes te slapen.

zonet moest de stumper er weer uit voor een ronde door het park met de baas en mijn zoon. vreselijk want het regent en roef heeft geen regenjas.
nog een vreselijke schok gehad want ze dachten dat er een man bewusteloos in een tuin lag :shock: (roef grommen en borstelen ) dus de baas in EHBO mode en schud de man aan de schouder...........is het een abrahampop die uit de tuin er naast gewaaid is :blij:
roef`s hartslag is weer normaal nu :roll:

en nu moet de ziel straks ook nog eens een half kippetje en rib lappen opeten!

ik zou het op prijs stellen dat dit onder ons bleef 8)
of lijden jullie labjes net zo als roef :( :D :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Dit is echt in- en in triest :( :D :D
Die Abraham-pop.... :giechel: :giechel:
Roef heeft dus een rotleven, dat is duidelijk 8)

Nick heeft het ook stoer.
Vanmorgen half 7 opstaan..
Klein uurtje lopen en dan gaat 'ze' badderen in de keuken. Tja douchen kan ze niet want de badkamer wordt verbouwd..
Ze kleedt zich aan, oh nette kleren? Dan gaan we dus naar het werk!
En daar ben ik dan van 9 tot 5, in een hele mooie winkel vol met kristal,wedgwood, pannen en andere luxe spullen.
Ik gedraag me hoor, anders mag ik van haar baas niet meer mee!
Volgende week hebben we een kookdemo, ik vrees dat ik dan aan de lange lijn moet...
Vorige keer zat ik met mijn kop in een pan pompoensoep, ik was oranje tot over mijn oren... :(
Ik heb weer een fijne dag gehad vandaag hoor, aandacht genoeg
:D
Nu slaap ik lekker, want daar komt natuurlijk niks van op zo'n dag werken.
Ik moet wél alles in de gaten houden, waar is ze en wat doet ze enzo :roll:
Ik ben zó blij dat ik altijd mee mag, en morgen gaan we weer lekker een heeeel eind wandelen!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Roef, ik (Joris) heb vreselijk medelijden met je.
Ik zal hier melding van maken bij allerlei instanties.
Dit is toch afschuwelijk wat jij door moet maken. En het was ook nog wel zaterdag.

Ik had ook al zo'n afschuwelijke morgen. :evil:
Mijn vrouwtje nam me (zonder eerst te douchen), mee naar het park, want ik moest nodig uitwaaien. Moest stokken halen, rennen en gek doen. Ook nog verplicht aan een teefje ruiken wat over een week loops zou worden. :shock: Nou lekker ben je dan. Ik heb me nu maar opgescholen, want ze trekt zo weer haar jas aan, ze loopt zeker niet graag alleen.
Nee Roef, we hebben het niet getroffen.
Ben benieuwd wat morgen op het programma staat. :confused: :confused:
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Roef, je hebt nog een escape :twisted:

Je mag altijd hier komen wonen hoor :D

Het zijn wel geen 7 maagden, maar het heeft er veel van weg :giechel:

Echt genieten hier met al die meiden :shock:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

:allright: Wat een rotleven heb jij Roef.... Wij herkennen het wel een beetje

Geeft jou vrouwtje soms ook van dat smerige eten? Hier staat iets nieuws op het menu... Eend :kots: Vrouwtje vind dat ik (Daan) wel wat extra mag aankomen dus vandaar iets vetter vlees maar mijn broer en ik vinden het niet te nassen en ik (Daan) laat dan ook demonstratief een deel liggen maar dat krijg ik de volgende keer dan gewoon weer :evil:

Zou er geen cursus zijn voor baasjes? Dan kunnen ze eens leren waar zij honden een ECHT plezier meer doen want dit gaat nergens meer over
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pff Roef, ook ik heb medelijden met je hoor :(
Wij (Max, Luna en ik) hebben hier ook hier zo'n raar mens, in de storm naar het bos :shock: m'n hele haar in de war :roll:
Trainen met dummy's, steeds dat ding halen en weer terug brengen, weet je wel hoe vermoeiend dat is :confused:
Tussen door krijg ik amper tijd om te slapen :moe:
Net ook weer verplicht zoekspelletjes gespeeld in huis, en nu lig ik verplicht op de bank met mijn koppie op vrouwtje, pff wat een zwaar leven zeg :?
Arme Max en Luna liggen ook gevloerd, daar zit geen beweging meer in, zoveel bewegen en dan nog runderlappen en kippepoten eten ook, bijna niet te doen voor een labje hoor :mafkees: :blij:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Vreselijk! Je zou er bijna medelijden mee krijgen... al die zielepoten hier! :cry:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Ook ik heb medelijden met jullie.
Maar nog erger is dat ook ik verplichtingen na moet komen, zoals vandaag.

Vanochtend moest ik verplicht een snelle plas doen, voor mijn baasje (Kees). Nou als beloning kreeg ik eten.
Toen kwam 't vrouwtje naar beneden en vroeg of ik een GPS-wandeling (Geocachen) mee ging doen. Nou vooruit dan maar, want anders moest ik de hele ochtend alleen thuis zijn.
Wij op pad. Ik werd eerst in de Ford Ka gefrot, toen een stukje gereden :orange3: en werd ik weer uit die 'honden'kar gehaald. Wij aan de wandel en maar lopen door de bossen en heide :wandelen: en op een gegeven moment waren zij aan het zoeken (volgens mij vonden ze niet wat ze zochten). Ik heb toen maar wat in de buurt rondgewandelt en uit verveling maar wat reukjes uit het bos opgesnoven en gevolgd.
Ineens hoorde ik ze zeggen: We stoppen ermee, We gaan terug. Pff moest ik weer helemaal terug lopen door de bossen en heide en weer in die Ka gefrot worden om terug naar huis te kunnen, dacht ik. Nee er moest zonodig nog gestopt worden bij de dierenwinkel om voor mij een nieuwe halsband en lijn te kopen. Vrouwtje zei dat ik die nodig had voor de MAP-training waar we mee gaan beginnen. Toen naar huis en daar kreeg ik weer, zoals altijd een pensstaaf.
Tegen avond moest ik zonodig nog een rondje mee gaan wandelen. Bij terugkomst moest ik een appeltje met het baasje eten en nu lig ik 'oververmoeid' in mijn mand te slapen. :slapen:
Ik hoop echt dat ze me nu met rust laten.
Hier wonen is een 'kapot makerij' :(
Ik ben blij dat het vrouwtje morgen moet werken, want dan verloopt de dag wat rustiger dan wanneer ze thuis is.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

O, Ramses heeft ook nog wat te klagen:
Ik ben pas echt zielug! :ellendig:
Staat 'ze' vroeg op, meteen douchen, aankleden, ons uitlaten, eten geven en... koffie zetten (the old fasioned way), brood smeren, beloninkjes snijden :wohoo: :schreeuw: :feest5: dat betekent leuke dingen!!! Ik dans dus de kamer al rond zodat ze me niet over het hoofd kan zien en vergeten en ik sta als eerste bij de deur :hahaha:
Een flink eind rijden, eerst even in de auto blijven zitten en toen mocht ik eruit! En ja hoor, mijn favoriete plek: een plek met allemaal hondenmensen in groene kleding!!! Dat betekent apporteren!!!! :wave:
Nou niet dus! :mad: Loop ik me daar vreselijk uit te sloven. Eerst wilde ik 'haar' zo snel mogelijk naar alle werkplaatsen brengen, want ik had al lang gezien waar de actie te doen was, maar dat mocht niet, echt niet?, nee echt niet! Daarna deed ik vreselijk mijn best om netjes naast te blijven lopen en zo braaf mogelijk te zitten :engel:
Steeds riep er iemand "Volgende!" en dan sprong ik overeind omdat we al lang aan de beurt waren maar 'zij' vond van niet :( Pas toen ik rustig bleef zitten bij 'volgende' kreeg ik een beloning zonder dat ik iets had hoeven doen :confused: Toen gingen we lopen vlak na 'volgende' en dan schoot ik vooruit als een raket voordat er weer iemand voor ging piepen :superman: ... mocht ook niet, moest ik weer zitten en netjes de verkeerde kant op lopen :confused: :cry:
Ik snapte er niks van :confused: na een tijdje moest ik weer de auto in zonder dat ik iets heb mogen doen :cry: En weet je wat ze zegt tegen me: "Dit was heel leerzaam, dat moeten we vaker doen!" Ik kan wel janken! :cry2:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:cry: wat een drama`s komen hier voorbij :cry2:
het ene verhaal is nog vreselijker dan de andere :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Ik heb het vandaag ook heeeeel zwaar gehad.

Eerst snel plassen en ontbijten. Laten zakken en op naar opa en oma :hahaha: . Dat vind ik altijd zooo leuk, krijg namelijk alle aandacht, ook als ik een beetje vervelend doe :klasse:

Toen moest ik uren wandelen en dummy's apporteren. Ik heb me rot gelachen toen ik van het vrouwtje over water moest naar het weiland om de dummy te zoeken. Poehh wat was dat koud zeg. Ben toen op de terugweg keihard :superman: naar het begin van het weiland gerend en onder het hek geklommen, pfff zwem lekker zelf door dat koude water :zweep:.

Toen gingen we muffins bakken en mocht ik van het vrouwtje de bak uitlikken. Ja, dat klinkt leuk, maar eerst had zij al alles opgelikt :shock: .

Ach, dan maar een paar uurtjes slapen en het vrouwtje irriteren door net te doen alsof ik heel graag naar buiten wil :twisted: . En ja hoor, ik kreeg gewoon weer een wandeling :banaan: .

Nu, ga ik maar eens slapen, want morgen gaan we echt iets leuks doen. Het baasje ophalen van wintersport en daarna meteen door naar de jachttraining. Gelukkig heb ik nog 1 leuke dag in het weekend :? :lol:
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:shock: wat zijn jullie watjes zeg :shock: als er hier lang gereden word, ga je of onder narcose :evil: (mizz poezz) of je mag naar je lover :verliefd1: (ayay) de rest is eigenlijk hetzelfde als bij jullie :oops:
Oke we hebben het slechttttttttttttttt :D
Dus Roef blijf hier maar weg hoor, levensgevaarlijk hierzo :evil: :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Oooh wat zijn jullie allemaal slecht behandeld, als ik jullie was zou ik me vandaag maar verstoppen anders gebeurd er weer het zelfde als gisteren :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ocharme, wat erg allemaal roefje en co :(. Ik heb hier ook een zwartwerker rondlopen; die moet ik misschien toch eens aangeven bij de bevoegde instanties, want mevrouwtje werkt echt wel in 't zwart :shock: :lol: .

Olly vertelt:
Nou vandaag stond mijn baasje al extreem vroeg op, 4:45u, pfoeh pfoeh :help: ! Na een snelle plas in de tuin, ben ik maar gauw terug mijn mandje in gedoken. Maar om 7:15u heeft mijn naar vrouwtje haar jas en fluojasje aangetrokken en zijn we weer een rondje gaan maken van een halfuurtje zodat ik mijn plaske en drolleke kon placeren :eusawhistle: . Wat een wind yoh, niks voor mij hoor, ikke ben een lichtgewichtje van maar 22 kg en dan waai ik zo weg :superman: !

Mijn vrouwtje zegt dat ik sevens met haar mee mag en dan moet ik 2 bussen nemen en zijn we een kleine 1,5u onderweg. Bakkefoei, moet ik zo lang stilliggen dan :lekkerpuh: ?! Ja, ze zei iets à la: met een mensenvriend een heeeeel grote wandeling maken langs het kanaal maar dan een onbekend stukkie voor mij. Hmm, eigenlijk en feitelijk klinkt dat toch wel boeiend 8) . Daarna ga ik met mijn luie kont in een taverneke liggen en moet ik ocharme bij wijze van spreken kwijlend toekijken hoe mijn baasje en co zich lekker volproppen, en ikke krijg dan nog nikske behalve dan een bakske water :mad: :cry: .

Dan moet ik daarna ook nog eens stilliggen in de trein en dan moet ik nog eens in een bus jumpen :gekkebek: . Pff, ik heb HONGERRRRR! Hé bwekkes, dan is het nog zondagsregeling ook met de bussen dus dat betekent dat ik vanaf de heel verre bushalte naar huis moet lopen, nog eens zo'n 3 km er bij :roll: . Zeg vrouwtje, ik krijg dan daarna toch wel echt eten :twisted: ??? Vanavond ga ik met mijn kont heerlijk in de mand of zitzak liggen, en no way dat ik er dan nog ga uitkomen ... Dus vrouwtje :twisted: :twisted: :twisted: , laat mij dan maar doen, ik doe GEEN plas meer, echt NIETTTT :wink: ! Bye!

:engel:
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Nou, hier is het al niet veel beter.... :?
Gister moest ik onder de douche, nou houd ik al niet van water :roll: , maar ja, als zij (vrouwtje) daar nou zo blij van wordt, vooruit dan maar. Ik kreeg gelukkig als troost een stukje kaas :)
Toen afdrogen, dat was wel leuk hoor. Een tijdje later moest ik naar buiten, windkracht 7 tot 8 was het notabene, m'n oren waaien dan zo omhoog, zó vervelend joh, die wind in je oren, ik maar met m'n kop omlaag lopen. Toen we een brug bij de sluis over moesten waaide ik met 'n smak tegen vrouwtje aan, gelukkig zei ze toen we gaan weer naar huis :superman:
Nu lig ik te snurken op de bank. Vooruit slapen, want morgen komen die akelige timmermensen weer. Als je dan een tukje wilt doen is het weer Bats Boem :evil: wat een herrie, je doet geen oog dicht zeg!
Wat zegt vrouwtje nu weer, blokje om? Alweer in die wind op zwoegen :cry:
Plaats reactie